nuz, len ked ta cast ktoru dovrze je vyrazne vacsia ako ta ktoru spravi dobre, tak aj nahradit ho niekym kto bude len kurit a svietit je v podstate vyhra.... (ono kto nic nerobi ani nic nepo....)
Súhlasím Vajanského nie je vyriešené optimálne a javí sa to ako dočasné riešenie nech je to prezentované akokoľvek, a ak bude možnosť podporím nejakého protikandidáta, ale je dôležité aby bol ten kandidát kompetentnejší a mal predstavu o tom ako majú veci vyzerať, nie len mať vlastnosť skritizovať čo je pre každého jasné ako neúspech, to tu vieme aj my všetci, mali by sme byť náročnejší aby sme neprešli z kaluže do h*vna, len aby sme sa zbavili niekoho, kto síce spraví veľa ale časť z toho dovrže. Ak máte nejakú informáciu o kradnutí, mali by ste ju nahlásiť na polícií, o ničom takom neviem, čo sa týka zadlženosti nie je to také zlé, ale bude horšie a to môžeme do budúcna po novom vďačiť aj konsolidácií na koľko sa dotkne aj samospráv.
Nadpis by mal byť "magistrát hlavného mesta mrzí". Ja som tiež Bratislava a mňa to nemrzí. Naopak ma mrzí, že sa robia neodborné zásahy ovplyvňujúce dopravu bez analýzy dopadov (napr. Vajanského), že sa v meste kradne a zvyšuje sa zadĺženie a že petržalská električka, ktorá mala byť hotová už pred viac, než rokom, bude hotová o rok (ak vôbec).
Ale chápem, vydávať stanoviská k zmenšeniu počtu nástupíšť na AS (ktoré boli aj tak nevyužité) sa hodí ako zásterka, nemusia sa potom vyjadrovať k ich pochybeniam.
Koľajnice sú položené. Stožiare trakčného vedenia majú výložníky, ale to mali už pred štvrť rokom. Neprešiel som trať celú, iby som vyliezol na teleso v jednom mieste. Neviem ani či vôbec sú už namontované návestidlá, ani či sú zapojené. To by chcelo dron, možno pribudnú videá. Tu je video spred dvoch týždňov: https://www.youtube.com/watch?v=F770Pw6sggM
Zrovna dnes som sa tam bol pozrieť. Aha, takže tak meškajú, že na stavbe pracuje päť a pol človeka pondelok až piatok. Posraný kamenný obklad portálov nového podjazdu robia už štvrť roka a stále nie je hotový! Meškajú, ale cez víkend na stavbe ani nohy! Zjavne zhotoviteľ nedostane absolútne žiadnu pokutu za nedodržanie termínov. A tie výhovorky nech si niekam strčia. Dobre vedeli kde most stavajú. To, že boli tak blbí a nechali tam techniku, aby im ju stúpajúca voda zaplavila a spôsobila škody, je ukážkou prístupu k práci. Morava sa nevyliala náhle, behom pár hodín. Stúpala dlho a vzhľadom k počasiu a modelom sa vedelo viac ako dva dni vopred, že sa vyleje a zatopí stavenisko. Mali dosť času stroje odpratať. Ale nie, nechali ich tam, nech je škoda čo najväčšia. A tým pádom aj časový sklz. Totálna neschopnosť a nekompetentnosť. Ale však vieme v akej krajine žijeme.
To su neuveritelne vyhovorky - zrazu s prekvapenim zistili, ze su v pasme ochrany prirody... Stavaju v zaplavovej oblasti a prekvapi ich, ze sa vyleje rieka... Tu hovorkynu by mohli kludne zamestnat aj na magistrate.
Jazdím po tej farbe na cestom bicykli s úplne hladkými pneumatikami, žiaden dezén. Nikdy som s tým nemal problém. Ako mení povrch a vlastnosti trasy? To sťažuje vedenie nerovnosti znamená len to, že nesleduješ poriadne kade ideš, keďže v tom nie je rozdiel oproti obyčajnej asfaltu. Nikdy som nemal špinavé pneumatiky od tej farby. Drží sa tam voda rovnako ako asfalte, či betóne. A že smrdí? Každý nový náter smrdí prvých pár dní, kým vypáchne. A je jedno, či to je prechod pre chodcov, fasádna farba, či si si práve vymaľoval izbu.
Aj tu su niektore cesty a chodniky normalne s cervenym asfaltom a tie su v pohode. Lenze ich je iba zopar. A vobec nerozumiem tomu, ze ked robia komplet novu cestu - vid Vajanskeho alebo Petrzalka, tak preco to nedokazu spravit poriadne. Aj ked slovicko "poriadne" sa pri praci hlavneho odlozeneho architekta a muzikanta asi tazko na nieco pouzit...
MatejBA