Reply on: Miki #25373:
Dovolil som si na príslušnom mieste drobný komentár. Nie som veľkým nadšencom pre plynobusy.I.
(bez medzier)
(bez medzier)
Je vidiet, ako cestujuca verejnost, cize vlcaci, miluje DPB
Koniec koncov, zas az tak nadseny z tej rekonstrukcie nie som, ono by bolo vhodnejsie kupovat nove vozy a T3 aj s jej vydarenym/nevydarenym designom z roku 1960 a koncepciou z roku 1930 poslat do muzea, ale ked sme (vdaka komu to vlastne?) este 15 rokov po revolucii stale v prdeli s peniazmi (vsetky postkomunisticke krajiny, nielen my), tak je podla mna stale lepsia rekonstrukcia ako nic. Bezny vlcak si takuto rekonstrukciu urcite vsimne a - pozor - mozno ho pri pohlade na 1301 (zvlast spredu) ani nenapadne, ze to povodne bola T3.
a zaradime na predok supravy
Tie detaily okolo T3SUCS ked tak nechame na niekedy inokedy pri pripadnej kofole alebo co.

no snad si to precita aj tu 
Odpust dalsiu laicku otazku -- co konkretne znamena "zlou technikou jazdy pri prejazde povelovym kontaktom"? Ako vlastne funguje ovladanie prehadzovania vyhybiek? (Nesmejte sa, ja to vazne neviem.
)
1885