Ja sa teraz zahrám na neslávneho predsedu jednej opozičnej strany, ktorý zaspával s Excelom, ale neviem si úplne predstaviť príjmovú stránku tohto projektu. Lebo samotná výstavba, údržba infraštruktúry, rozširovanie siete, údržba staníc a pod. by nestála málo peňazí. Tržby by sme zobrali kde? Naozaj by sme predpokladali, že ten jeden slíž by bol game changer a pritiahol z rozťahanej Bratislavy toľko nových cestujúcich, že tržby by pokryli všetky náklady? Podľa mňa by dotácia na vlkm bola enormne vysoká, konvergujúca pomaly k 80 %. Pri pohľade ako dnes samosprávy dotujú dopravu na úkor zdravotníctva, školstva a sociálnyc služieb, si neviem predstaviť, ako by to tu vyzeralo.
Najhoršie na tom je že si odkázaný na milosť jediného výrobcu, systém je "uzavretý", čo celkovo zvyšuje náklady, lebo nie je konkurencia. Gumokolový VAL je krásnym príkladom "Gadgetbahnu", ako sa podobné veci zvyknú nazývať. Zvrholsť to veruže je.
Budonneho by nepreslo cez pani z vychodu s krycim menom Prva starostka Petrzalky, kedze sa jej nepaci ani namestie hraniciarov. Aj ked bulbarsky komunista Blagoev jej oci nekole...
Hlasujem za Neuriss alebo Trojchotar
Pripadne dopln aj ten HUN nazov, mozno sa ujme v originali
Keď už, tak Janíkovské pole alebo Lasthaus (Posledný dom). Okrem toho je tam "Kilometrák", alebo "Neuriss" (nový trhanec?). Našiel som aj nejaké označenia v Maďarčine, ktoré preložiť neviem. Ten Lasthaus bol však iba v jednej jedinej mape. Zaujímavý je aj názov "Buďonného" alebo "Malá Hajdučia", hoci sú to lokality nie priamo tam, ale okolo. Rovnako ako "Trojchotár", "Bažantica" alebo "Strážny domček č. 12". Všetko v tej lokalite.
810zssk