Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ma178rek #253489:
Od KV tie autá letia dosť rýchlo, určite by som tam neriskoval Voľno/Voľno (je to vôbec možné?).

Ideálne bude, ak sa podarí nastaviť miesta na prechádzanie tak, aby chodec prešiel celou križovatkou na "jeden nádych".
Reply on: B K #253487:
Tam by som to nechal na chodcov v režime ako doteraz výhľad je tam dobrý
Reply on: MatejBA #253484:
Keby tam nebol BUSpruh asi by sme došli do stavu pred rekonštrukciou....
Ľudia by sa sťažovali že sú zápchy a že autobus ich blokuje...

Súčasný stav je ok a dúfam že nikoho nenapadne odstrániť pruh...
Ešte ma napadlaoznost iba skrátiť BUS pruh pred križovatkou s Poliankami o nejakých 50m nechvie cez križovatku prejsť vaic áut (nech to nespoznali autobusy)

A križovatka pri štadióne je zapnutá?? Lebo aj tá blokuje prejazdnosť ..
Reply on: MatejBA #253486:
Predpokladám, že tam bude aj úprava DZ.

V smere z KV budú mať dosť zelenej, keďže ich bude ťahať električka a budú v kolízii iba s chodcami.
Reply on: B K #253485:
Aha, cize ked ostanu stat auta v smere z KV pred krizovatkou a nebudu sa vediet dostat cez krizovatku lebo bude neustale plna kvoli autam z Dubravky (a vdaka semaforu sa napriklad nedostanu na Harmincovu, lebo budu mat vacsinou cervenu a podla zakona nesmu vojst do krizovatky ak nou nevedia prejst), tak to bude lepsie. Hlavne tie, co potrebuju ist na dialnicu. Got it.

Apropo, v com to inak pomoze, ak auta z Dubravky budu stale rovnako "upchavat" pravy jazdny pruh pred buspruhom? A potom na zelenu sa do neho budu pchat auta z Karlovky aby sa zaradili do pruhu pre auta? To skoro vyzera, ako keby niekto chcel len minut peniaze na zbytocnost a prihrat malu domov.
Reply on: MatejBA #253484:
Je tam problém každé ráno. Neregulovaný vjazd od KV spôsobuje to, že regulovaný vjazd od Záluh ostane stáť pred traťou, lebo je Harmincova plná.
Môžu ísť okolo štadióna, MHD má aktívnu preferenciu, takže tiež ostanú na červenej.
Reply on: B K #253482:
Nuz keby tam nebol buspruh, neboli by tam take iste zapchy ako pred rozsirenim Harmincovej 😃

Ale tuto "logiku" semafora nepochopim, ked som tadial este jazdieval tak nikdy nebol problem so zipsovanim ci pustanim autobusu. Len docielia to, ze viac ludi opat zacne chodit okolo stadiona. A rovnako to nepomoze, ked sa tam "napchaju" auta na zelenu a ostanu stat, lebo tam uz budu auta od Dubravky.
Reply on: TRolejbus_6719 #253481:
No skus, porozmyslaj trochu. Az tak teplo uz nie je. 😉
Vznikajúci semafor v križovatke M. Sch. T. x Harmincova.

Vjazd od KV bude regulovaný, čím sa dosiahne plynulý vjazd MHD do buspruhu 👍 👍 👍
Ahojte,niekto vie že prečo dneska 12.07 jazdí 6728 ako Skúšobná Jazda?
Mimochodom, v Limbachu na Slnečnej smer cintorín zabudli odmontovať z označníka riadok 526-ky, aj keď CP tam už samozrejme nemá.
Reply on: BA2301 #253475:
Rozhodne v 80.
Reply on: Ilushka #253465:
6915 nemal nehodu, stojí pre technické problémy.
Reply on: Viko #253474:
tuším aj 67 ju nosila v starej trase (pred rokom 2009) cez Ivanskú/Galvaniho/Trnávku na Jurak .. Astronomická aj Súhvezdná mali jednu hranu pre oba smery
Reply on: Vladimír #253466:
Ja si pamätám T3 a K2 ako jazdili s čistou modrou tabuľou a vodiči to používali ako priehradku na papiere (odkladali ich medzi tabuľu a predný panel). Myslím, že aktívne sa začali tie tabule využívať až v 80. rokoch - bolo to určite ešte "pred revolúciou".
Čo mňa prekvapuje sú historické fotky T2 a T3, kde je hore podlhovastý transparent s trasou - cieľom. To si nepamätám. Ja si pamätám T3 so štvorcovým "oknom" pred kroré sa do koľajničiek zasúvala plechová tabuľa s vyrezaným číslom linky, ktoré sa v noci presvecovalo. Tabule boli modré a číslice s bielymi okrajmi. T2 mali transparent zatretý na krémovo s čírym sklom uprotred v tvare štvorza a tam sa dávala (v koľajničkách) tiež plechová tabula s vyzeraným číslom. Vymienať to moc nešlo - teda nie mimo vozovne.
Autobusy mali krabičku vpredu v pravo pod predným sklom s číslom linky. Trolejbusy mali krabičku, ale aj linku (fixne, neotáčala sa - trasa so slovami "a späť") nad predným sklom. Kým autobusy a električky mali linky na modrých tabuliach s bielym písmom, trolejbusy mali (okrem krabičky) linku na bielej tabuli s čienym písmom a červeným číslom). Koncom socializmu sme prešli na žlté tabule.
Ikarusy (kĺbové) mali iné označenie, využívali pôvodné transparenty a nie bratislavské doplnky, krabičky mali ale aj oni.
Reply on: david11 #253467:
To označenie na spätnom zrkadle si pamätám z Prahy, ale zdá sa mi, že do Bratislavy to prišlo až v 90. rokoch. Môžem sa samozrejme mýliť.
Reply on: m@jo #253471:
A v nie tak dávnej minulosti aj 50: smer AUPARK / OD Slimák.
Reply on: upravovač fotiek #253472:
Prečítaj si o príspevok nižšie 😁.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #253470:
Občas sa stalo, že to vodič zabudol otočiť. Pamätám si situáciu, asi roky 1996 až 1998, ako pri technickom skle nastúpila pani do vtedajšej 61 a keď to začalo odbáčať do DNV, tak sa rozhorčene vodiča vypytovala kam to ide. Vodič si až vtedy uvedomil, že zabudol otočiť tabuľku. Ja som išiel z Dúbravky, tak som na smerovú tabuľku pri nástupe nepozeral. Pani potom vystúpila pri Poľnohospodárskom učilišti a musela prejsť cez cestu a čakať na spoj smerom do Dúbravky.
Reply on: david11 #253467:
Ešte aj L 26 Segnáre, L 101 Technické sklo, neskôr L 61 a myslím, že aj L 63, L 102 Krematórium.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.