Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.
Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...
Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Podla mna je to krajsie ako Kotas celo, ale klasicke tam mohlo ostat. Poviem to takto: Videl som podstatne skaredsie zmeny T3 a tato nie je taka hnusna ako vacsina z nich. Nevyzera to zle, ale tie dvere sa mi nepacia (ale to je Ostravsky nater, ja viem). Ten vlecniak je co?
Včera asi 30 minút stáli eliny na Peknej ceste. Nejaký ***píp*** tak vletel do križovatky, až skončil na koľajniciach /kde nie je asfalt/ a tak to trvalo a trvalo... Veď čo, nestihol som vlak 19.49 do Brna ... a potom druhý pokus, 3ka z rače 21.04 vynechala šak čo, 11ka 21.15 sa ťahala ako keby mala prémie za pomalú jazdu, a 74ka z Račka 21.36 prišla 21.41. Keď sa pohla zo zastávky, pochopil som prečo. Taká jazda na jedničke až dvojke, s pravidelnými prískokmi každé tri metre a zvukmi predpovedajúcimi výbuch - no čo, prišla na stanicu 21.47. Inak super plynový dráčik. Čo ma úplne šokovalo, tá 74ka sa otočila a normálne ďalšiu jazdu. Čo myslíte, stihol som vlak do Brna 21.44?!? :-| Ešte, že si tak poctivo platím električenku . . . . . . hmm.
4849 stoji na malej krizovatke LIETAVSKA-JANTAROVA CESTA a v prednej maske ma natlacenu hnedu skodovku, nic vazne ale na odstavenie vozidla to asi bude.
Viem ze toto neni dispecer ale nan sa nedalo pripojit.
Vlastne jednu vec som zabudol.
Som rád, že si pán Ing. Rafaj uznal svoj podiel viny. To sa tak často nevidí a slúži to k jeho cti. Len ma mrzí, že nedokázal svoju vinu zistiť skôr a električka už mohla dávno jazdiť a nemusel mať nijaké opletačky s magistrátom.
Dnes som počul od nášho známeho jednu zaujímavú vetu a to že DPB má kapacity na to aby rekonštrukcie robil aj iným DP. Má pravdu a ja len doplním: a nie aby reko jednej K2 trvala 5 rokov. Ostáva len dúfať že modernizácie električiek v ÚD s novým interiérom + progres sú tými prvými lastovičkami a že sa niečo pohne k lepšiemu. Netreba však zabúdať, že pár lastovičiek leto nerobia.
S499: Ja som myslel, že DPB je so SORom stále zadobre?! veď sú to dobré vozy, ktoré sa osvedčili? Žeby nový budúci dodávateľ nových vozov bol lepším kamarátom ;op
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
280ky su asi najvydarenejsie autobusy ake kedy v Bratislave jazdili. Bohuzial, casom moralne zastarale...