Ako moje ANC sluchadla pracuju nadcas v MHD v poslednej dobe... To uz o chvilu AI hlas bude hovorit non-stop bez zastavenia, lebo sa predsa nepotrebuje nadychnut.
Dnes som zachytil v električkách nové hlásenie, že v prípade papierového lístka pri prvom nástupe do vozidla je potrebné ho označiť v najbližšom označovači. Fakt neviem, načo je zrazu potrebné oznamovať niečo, čo tu platí už desiatky rokov, pričom samotná informácia o nutnosti označenia lístka je uvedená (aj v angličtine) na samotnom lístku z druhej strany. To ako keby sme zaviedli hlásenie, že pri výstupe z vozidla majú cestujúci využiť najbližšie dvere
A neviete niekto, ako sa po príchode aplikácie IDS BK zmenila situácia s kombinovaním PCL a JCL vo vlaku, ak začínam cestu z PCL? Ak napríklad idem z hlavnej do Pezinka a mám na karte PCL na 100+101, stačí mi kúpiť si v aplikácii 2zónový JCL s "nástupnou zastávkou" Svätý Jur a aktiváciou na čas prejazdu Račou alebo tým poruším nejaký bizarný predpis a budem sa musieť so sprievodcom hádať, či mám alebo nemám lístok na celú trasu?
Pokial si kupuje listky priamo vo vozidle, tak potom skor odporucam aplikaciu IDS BK, kde je 10% zlava, da sa dobit kredit alebo platit priamo z karty, a da sa kupovat aj zlavneny listok (po nejakom overeni)
ako si kupi dcera v elektricke s cipovou kartou listok 60min 4 zony?
nevedel som to najst, iba nieco ako 60min 3* som videl, da sa to vobec? podla mna extremny chaos to IDS som iteckar dlhorocny ale na toto nemam
edit:
chodi zo skoly na teplickej (zastavka Riazanska) do Marianky.
z Marianky je to jednoduche - dostane papierovy listok za euro, co je 60min 4 pasma zlavneny podla dpb
edit2:
ok asi som kus slepy, mea culpa nasiel som fotku a pozeram ze rovno pod 60' 3* je 60' 4* takze to je ono snad..
Na tomto by mali začať robiť spoluprácu. Lebo tie dve dediny sú skoro zrastené a v súčasnosti tam žije v súčte 17,5 tisíca obyvateľov s tendenciou ďalšieho nárastu.
To je už počet ako okresné mesto Malacky. Ďalším adeptom je duo Rovinka-D.Lužná, ktoré majú v súčte skoro 15 tisíc. Minimálne by mali mať nejaký zvoz a návoz na stanicu Nové Košariská, kde by ten autobus vymietol obe dediny a doviezol ľudí pred príchodom vlaku a opačne, nakoľko tá stanička je úplne od ruky.
528 nemusí jazdiť až na Zlaté Piesky, ale aspoň po ivanské Tesco by sa hodila.
Uvedom si, že Bernolákovo aj Ivanka sú obrovské aj čo do rozlohy a Ivanka nemá žiaden autobus na stanicu. Takže vlak môže vyhovovať buď tým, ktorí sa majú ako dostať na jednu aj druhú stanicu(bicykel), alebo tým, ktorí majú cieľ aspoň v Ivanke blízko železničnej zastávky. Dovolím si tvrdiť, že takých je menšina.
Ak dôchodca bývajúci v Bernolákove pri Lidli potrebuje niečo za daždivého dňa vybaviť v centre Ivanky, má s vlakom smolu.
Progresívny je veľmi zhovievavé označenie, ktoré znie ako niečopozitívne. Presnejšie by bolo skôr transgresívny - úplná zmena všetkého po prevzatí moci a kompletný rozvrat.
Ja len, že pozor na tie súbehy. Drvivá väčšina súbehov na mape Slovenska v realite žiadnym súbehom nie je. Cieľovka vlaku a autobusu sa nemusí prekrývať v 100 % rozsahu a ak zrušením busu spôsobíš predĺženie cestovného času konkrétnym ľuďom (napríklad pri dochádzaní do školy), tak očakávaj nárast IAD.
Spojenie Bernolákovo - Ivanka v prvom rade zabezpečuje vlak (na ktorý 528 nadväzuje obojsmerne). Okrem vlaku, 528 tiež nadväzuje aj na 622 v smere do BA (bohužiaľ, zatiaľ len jednosmerne). Preto nevidím logiku aby premávala 528 súbežne s S60 a 622, keď ušetrené výkony z tohto súbehu môžeš využiť zmysluplnejšie (napr. posilnením v úseku Bernolákovo - Pezinok, na ktorom cestuje drvivá väčšina cestujúcich na 528). Ďalšia vec sú kolóny či už ráno pri Metre alebo poobede na Zlatých. Spoje linky 528 tam zbytočne postávali desiatky minút, zatiaľ čo takto tie stratené minúty môžu využit na vykonávanie ďalších spojov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír