Povezú sa tým tí, ktorí odišli z Košíc okolo 19:00 - 20:00, t.j. skončili prácu okolo 17:00 a potrebujú sa dostať do Bratislavy - napríklad aj preto, aby nemuseli zbytočne stráviť noc hoteli a stratiť cestovaním celý deň. Povezú sa tým aj tí, ktorí skončia prácu v Košiciach okoli 17:00 a potrebujú niečo vybaviť v Bratislave hneď na druhý deň ráno. Ja som takto cestoval medzi Washingtonom a New Yorkom medzi dvoma pracovnými dňami - a tie vlaky neboli prázdne. Pripomínam, že Amtrak premáva vo verejnom záujme a dotovaný z federálneho rospočtu.
Ja si proste myslim, ze 1 hodinovy interval Tatranov je prilis vela na nasu krajinu, uz nehovoriac o odchodoch typu 3:27, 4:27. Toto dokaze vymysliet iba smeracka oligarchia, ktorej racionalne uvazovanie nehovori nic. Malo to ostat tak, ze prvy Tatran o 5:27.
Nie som troll, iba sa zaujimam o zeleznice. Sledujem ich dost a je vidiet, ze tento grafikon je produktom smerackych analfabetov. Tebe pride normalne vopchat 1 hodinovy interval Tatranov na nasu malu krajinu? Uplne stacil 2 hodinovy interval Tatranov a 4 IC, to je zaklad, ktory neostal. Urcite radsej budem vidiet vo vlade Hegera s 2 hodinovym Tatranom nez toho prepiteho Fica s hodinovym Tatranom. A skoda, ze tie pravicove vlady sa nepozreli na tie zbytocne odchody. Nevadi.
Chalani, aj tak je to len troll, ktorý to sem prišiel len zaspamovať neprínosnými blbosťami.
Všetci, čo aspoň trošku sledujú železničnú dopravu na SK, tak vedia, že súčasný grafikon je len pokračovanie v ďalšej etape PDO a teda, ak odmyslím si tie dva páry Kriváňov a povinné miestenkovanie, tak podľa mňa nemá nič spoločné s politikou.
Tak isto by vedel, že ekvivalenty súčasných dnešných posledných Os z Bratislavy existovali snaď ešte za Radičovej vlády.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BA2301