Reply on: Peon #251500:
Považany boli v minulom roku zaintegrované zrejme kvôli tomu, že spolu s Rexami do Trenčína de facto tvorili jednu linku s kratším a dlhším variantom (po Trenčín mali rovnaké zastávky a spoločný takt). V tomto GVD boli Rexy predĺžené do Púchova a "povýšené" na R, takže už to zostalo
Peon
Veď už aj rýchliky z Bratislavy do Žiliny sú zaintegrované...
A prečo nie sú zaintegrované rýchliky z Bratislavy do Banskej Bystrice (po Galantu)? Sú to kapacitné dôvody, teda obava že by tými vlakmi cestovalo príliš veľa cestujúcich?
Ale veď (minimálne) platiaci cestujúci, pokiaľ viem, nie sú pri diaľkových vlakoch obmedzovaní pri cestovaní na kratšie vzdialenosti (Bratislava - Galanta) za tarifu ZSSK - čiže nie sú nijak uprednostňovaní cestujúci do vzdialenejších staníc.
Zhrniem to: Prečo nie je viac vlakov ZSSK zaintegrovaných v IDS BK?
A čo sa týka autobusov: Veď už dlhšie existuje vzájomné uznávanie dopravných kariet viacerých dopravcov https://www.dopravnypas.sk , tak nedali by sa konečne (zatiaľ aspoň tarifne) zaintegrovať do IDS BK dopravcovia SAD Dunajská Streda a Arriva Trnava?
Veď železničný dopravca Leo Express bol zaintegrovaný v IDS BK hneď od začiatku...