Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: diky #251444:
Ináč zaujímalo by ma prečo tam zrušili 70. Videl som tam viackrát ako policajti vyberali pokuty od vodičov, ktorí išli viac ako 50. Zaujímavé je, že aj vodiči autobusov, mestských aj regionálnych, si to tam naďalej valia cez 60. Otázka: aký vplyv má zníženie max. povolenej rýchlosti na jazdné doby? Taktiež už dávnejšie na ceste II/505 medzi DNV a Hornbachom. Pridal DPB nejakú tú minútu v jazdných dobách?
Reply on: diky #251444:
a to je opat take motivacne aby si tam tu 50tku aj dodrzal.... nieco ako zosuladenie jednotlivych zloziek riadenia mesta a ze by to spravili +- naraz (teda prestavili semtamfor zaroven s odstranenim 70tky), to je v podani tohto mesta asi nemozne aj ked ich tam bude este 10x viac.....
Čo sa bude meniť v CP liniek 33, 40 a 61 od 15.12.?
Reply on: diky #251444:
Inak toto je slušne autíčkárske opatrenie.
Reply on: ivanbuto #251443:
Pomohlo by to vyprázdniť lepšie križovatku a aj zvyšok Lamačskej sa dá prestaviť-tak to bolo aj pred rokmi a fungovalo to. No tak či tak by bolo potrebnejšie teraz namaľovať nanovo od svetiel pri bývalej Vojenskej nemocnici po Patrónku vodorovné dopravné značenie, lebo to čo je tam teraz vytvára zbytočne kolízne situácie-t.j. teraz je ľavý pruh odbočovací pruh na Kramáre. A inak to odbočenie ráno/dopoludnia je tam zbytočne dlhé, aj tak je sme Kramáre zablokovaný a veľa aút sa vopchá do križovatky....
Reply on: Ike #251441:
Dubová nie je prestavená na 50-tku, ale ostala nastavená na 70-tku a je tam dopyt ako píšeš-ostal v signálnom pláne, ale zelenú pre chodcov dá len po stlačení a len "v správny čas" 🙂
Reply on: diky #251433:
Zelená z Brnianskej (z mesta) je naviazaná na zelenú v križovatke s Cestou na Červený most. Následne ešte prejdú na zelenú aj vozidlá od Mlynskej doliny doľava smer Lamačská. Takže nemyslím si, že prehadzovanie smerov na Patrónke je dobrý nápad a že by to niečomu pomohlo.
Reply on: Ike #251441:
Nemáš sa šuchtať rýchlosťou cyklistu 😁

Donedávna tam bola 70.
Reply on: Ma178rek #251434:
Inak v súvislosti s Patrónkou ma fascinuje ako sa podarilo dobabrať ten semafor na Dubovej. Mal by byť dopytový, ale mne sa skôr zdá, že "dopyt" spočíva v tom, že sa do fixného signálneho plánu zaradí fáza pre chodcov, pretože je nelogické, že po stlačení čakám rôzny časový úsek. No a dnes som si to vyskúšal aj z pohľadu IAD, pekne som si dal tempomat na 50 km/h a ako jediný (zároveň jediný idúci predpisovo) som na Dubovej nestihol zelenú.
#2234 pred chvíľou videná na Nivách v podzemí na autobusovej stanici. Neviete niečo viac?
Koľko sa platí za vydanie BČK – SeniorPasu v DPMB? Našiel som len informáciu, že je to v zmysle cenníka konkrétneho dopravcu. Takže v prípade DPMB je to 7 €? Vydáva tieto dôchodcovské karty nejaký iný dopravca v rámci IDS lacnejšie?
Reply on: Urbanway 2423 #251435:
Znepokojené matky už pripravujú žiadosť na zníženie počtu pruhov, retardér a 5 prechodov pre chodcov.
Reply on: Urbanway 2423 #251435:
Tak určite by pomohlo keby má priamy smer neustále voľnosť... Lenže MHD by asi nebola do podjazdu lebo by to bolo krkolomnejšie...
Reply on: Urbanway 2423 #251435:
Alebo ísť po vzore Paríža a spraviť tam štvorpruhovú okružnú križovatku s víťazným oblúkom v strede. Víťazný oblúk by oslavoval víťazstvo nad zdravým rozumom 😂
Reply on: Ma178rek #251434:
Viem, že je to asi dosť scifi, ale nepomohlo by Patrónke, keby sa tam vybudoval podjazd v smere z Brnianskej na Lamačskú cestu ako na Hodžovom námestí? Križovatka by sa tým o dosť zjednodušila.
Reply on: andrejandrej #251432:
Tam by som skôr videl priestor na rozšírenie medzi Patrónkou a Kauflandom na plnohodnotné 2 pruhy a úpravu ostrovčeka...
Nech zvýšia priepustnosť križovatky bez zmeny signálu..
Proste by sa z prostého ľavého odbočenia z Kramárov stal pruh pre odbočenie ľavo+rovno (5-6aut navyše v každom cykle by prešlo)
+Bonus odstránilo by sa úzke hrdlo kedy je 1 pruh na ceste a v prípade uzavretia Sitiny by sa dala regulovať križovatka tak aby nebol blokovaniu smer Lamač -Zoo
Reply on: andrejandrej #251432:
Tá križovatka už teraz nestíha a nemá priepustnosť. Pridať ďalší smer by znamenalo predĺžiť červenú v inom smere. Na Mlynskú dolinu sa dá odbočiť sj skôr na tzv. Husákovej odbočke (Hroboňova) a vyjsť pri Habánskom mlyne, kde už funguje signalizácia a dá sa tam odbočiť doľava. Patrónke by skôr nateraz aspoň trocha pomohla zmena signálneho plánu ako bol pred rokmi s tým, že zelená von z mesta by išla po zelenej z Kramárov a nie ako je to teraz po zelenej z Lamačskej, kedy sa to upchá a z mesta sa nedá prejsť. Plusom by aj bolo premalovať radenie pruhov na Lamačskej v smere z mesta a to tak, že by priebežne pokračovali rovno a nie ako teraz jeden rovno a druhý končí nezmyselne odbočkou na Kramáre. A ešte zrušiť by sa malo ľavé odbočenie z ulice pri Suchom mlyne na Kramáre-okrem občasnej MHD. No pri tomto množstve aút aj tak Patrónka nestíha a a ni nebude....
Existuje dôvod, prečo na Patrónke nie je vybudované ľavé odbočenie z Pražskej smerom na Mlynskú dolinu? Priestor tam je, ohromne by to pomohlo Kramárom.
Reply on: B K #251430:
Tak človek by očakával, že na prvom mieste budú cestujúci a nie tabuľky v Exceli. Potom by ani predpis nemusel existovať.
Reply on: Ike #251429:
No princíp nerobenia chaosu by mal byť platný už aj pred písmom legislatívnym 🤕

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.