Reply on: Vladimír #251392:
Dovolím sa vyjadriť - v prípade Iveco Urbanway a NS12 Diesel sú tie sedadlá naozaj sklonom dosť natočené smerom dole dopredu a vadí to už viacerým ľuďom, s ktorými sme to konzultovali. Neviem, či to spôsobuje výstelka alebo samotná aplikácia koženky.
cize 33 by mala kapacitu lepsiu. Dalej narazam, ze 32 resp. ak ju spoja so 64kou, tak to bude este viac zle na meskania..
Ma178rek
Len chcel DPB nejaké rozumné využitie pre 30TRDG tak ich použili na linku 33 kde sú nárazové problémy
Spoj ide kazde 2-3 minúty v špičke
Za 10 minút je tam kapacita 3x60+110x6 máme hodina a to je cca 1700-1800 ľudí z DD smer Riviéra...
Predtým chodili 31Tr/25Tr čo bolo v špičke s linkou 32 dokopy 20 odchodov za hodinu o priemernej kapacite 110 ľudí takže 2200 ľudí za hodinu...
Aby bola zachovaná rovnaká kapacita tak by museli nasadiť ďalšie 2 vozidla v špičke kde by zaručili 2 minútový interval a kapacitu 2100 ľudí ..