Inak co je s novými označovačmi na stanice? Fajne sa cítia na sklade asi... čaká sa opäť na príchod nejakej novej technológie a až vtedy sa dajú von? Tapin/out už meska 3 roky a ani zmienka o tom.
Ťažko povedať. My sme na 32 chodili k Zimáku, aby sme si sadli. Potom už neviem, kde zastavoval ale viem, že tam ešte bolo jedno riziko - keď už bol autobus narvatý na level 39, tak na nácestných zastávkach ani nezastavoval.
Akurát že to v tom kontexte žiaden benefit nie je, možno okrem autistických spoluobčanov. Ale asi ani pre nich keďže premisa že názov zastávky ma nejak implikovať jednu konkrétnu lokalitu v meste vtedy proste neexistoval.
Pozeráš sa na to očami človeka čo je zvyknutý na úplne iný význam názvov zastávok.
Ja vidím benefit v tom, že ak by som nastupoval na Sovietskom námestí, tak by dve rôzne linky nemali v cestovnom poriadku uvedené Bajkalská. Ako názov pre 2 rôzne zastávky na rôznych radiálach.
Vtedy bola úplne iná paradigma za tým čo názov zastávky je. Nemal si žiadne plánovače spojenia a podobne. Názov zastávky jednoducho rozlišoval zastávky na linke podľa ulice ktorú križovali a tento účel bol oveľa významnejší než potreba aby v sieti každý názov zastávky bol iba raz - čo by v tej dobe v zásade nemalo žiaden benefit.
V tomto prípade sa to dá pochopiť, keďže v grid-plan je číslo ulice veľmi dôležité pre orientáciu.
Vo vyhľadávači spojenia to majú ošetrené číslom linky v zátvorke, ktorá sa tam po zadaní ulice objavuje.
Ale keď niekto nie je schopný prísť na nič lepšie ako 4x Bajkalská, tak asi nie je celkom v poriadku. Okrem toho vtedy snáď nebol problém s názvom zastávky podľa nejakého š.p., aj keď š.p. finančne neprispieval.
zakaznik
Vo vyhľadávači spojenia to majú ošetrené číslom linky v zátvorke, ktorá sa tam po zadaní ulice objavuje.
Ale keď niekto nie je schopný prísť na nič lepšie ako 4x Bajkalská, tak asi nie je celkom v poriadku. Okrem toho vtedy snáď nebol problém s názvom zastávky podľa nejakého š.p., aj keď š.p. finančne neprispieval.