Vtedy bola úplne iná paradigma za tým čo názov zastávky je. Nemal si žiadne plánovače spojenia a podobne. Názov zastávky jednoducho rozlišoval zastávky na linke podľa ulice ktorú križovali a tento účel bol oveľa významnejší než potreba aby v sieti každý názov zastávky bol iba raz - čo by v tej dobe v zásade nemalo žiaden benefit.
V tomto prípade sa to dá pochopiť, keďže v grid-plan je číslo ulice veľmi dôležité pre orientáciu.
Vo vyhľadávači spojenia to majú ošetrené číslom linky v zátvorke, ktorá sa tam po zadaní ulice objavuje.
Ale keď niekto nie je schopný prísť na nič lepšie ako 4x Bajkalská, tak asi nie je celkom v poriadku. Okrem toho vtedy snáď nebol problém s názvom zastávky podľa nejakého š.p., aj keď š.p. finančne neprispieval.
No, keďže posledné dni robia doslova od svitu do mrku (plechy na strechu sa najlepšie hádžu ráno o 5:30) a najhlučnejšie práce robia cez víkend, tak je šanca že dobehnú meškanie. Ale na november by som to nateraz nevidel.
Je to celkom v pohode, minule sme pri ceste z pražského letiska cestovali a-100, kde v autobuse tiež nie sú police. Mali sme celá rodina veľa objemnej batožiny a bolo to v pohode. Police v tej forme, aká je v Solarisoch, nie sú dobré riešenie. Ľudia chcú byť pri batožine, strážiť si ju. A chcú sedieť. Čo zároveň veľmi nejde. Police by mali byť dve a menšie (ako v trolejbusoch). A bez spodnej prepážky - aby sa veľké kufre dali zasunúť bez dvíhania.
810zssk