Vidím že naďalej sa na regiobusoch nedejú žiadne pokutovateľné porušenia štandardov. Idem 215kou a práve sme s ľahkosťou preleteli okolo Vrančovičovej kde stalo doslova 20+ ľudí. Následne detto ŽST Lamač s 9 cestujúcimi.
To je moja prvá jazda regiobusom za asi pol roka, a keby som bol inšpektor, viem tu hneď udeliť pokuty za stovky eur.
Ktorá z týchto možností teda platí?
1. BID a.s. je chránená dielňa ktorá zamestnáva slepcov ktorí nevidia úplne jednoznačne a očividne pravidelné ignorovanie štandardov IDS BK.
2. BSK kryje zadok Arrive a nevyžaduje dodávanie služby za ktorú platí z našich peňazí.
To je moja prvá jazda regiobusom za asi pol roka, a keby som bol inšpektor, viem tu hneď udeliť pokuty za stovky eur.
Ktorá z týchto možností teda platí?
1. BID a.s. je chránená dielňa ktorá zamestnáva slepcov ktorí nevidia úplne jednoznačne a očividne pravidelné ignorovanie štandardov IDS BK.
2. BSK kryje zadok Arrive a nevyžaduje dodávanie služby za ktorú platí z našich peňazí.
Ako na to hľadí právo?

mirec240
https://imhd.sk/transport/popis-typu-vozidla/1014/Pezinok
Edit: vozidlo na fotkách v príspevku #249839 podľa náteru nezodpovedá vozidlu https://imhd.sk/transport/vozidlo/13795/Pezinok-963-8UE (ktoré ako jediné má čierny podokenný pás na ľavom boku vozidla) ale vozidlu https://imhd.sk/transport/vozidlo/13793/Pezinok-AA-662GF . Avšak na linkách 3 (33) a 4 (44) jazdil cez víkendy len voz 963 8UE, voz 963 9UE vykonával spoje na 1 (11) a 2 (22). Voz na fotkách bol na linke 33. Takže sa natíska otázka, ktorý voz vlastne dostal AA čísla a či neprišlo aj k vzájomnému prehodeniu značiek medzi vozidlami.
Ešte je tu možnosť, že tie fotky sú už staršieho dáta a zverejnené to bolo až dnes.