to čo za služby ponúka mesto Bratislava???? stáli sme jak ***nutí ráno a čakali 18 min na Žitavskej na 71.
sú 15 minútové intervaly a pokojne vynechá 71. o 5.24 hod vôbec nešla, ďalšia ide samozrejme až 5.39 hod.
od 5.21 hod sme tam stáli a čakali. potrebovala som byť o 6.00 v robote, prišla som o 6.15 hod.!!!!!!!
Tak buď máme 1 linku, čo je 9ka NP, alebo žiadnu
Pravdepodobne to že budú chodiť na 9ku iba nové vozidlá priláka pár cestujúcich takže sa môže zväčšiť vyťaženosť 9...
Keď príde séria 7531-7540, tak by možno aj vyšlo na NP 4ku takže niekedy od leta 24, ale uvidíme čo má DPB za plány keďže potom sa aj tak budú musieť nejaké súpravy vrátiť všade keďže sa bude pravdepodobne v roku 25 niekedy otvárať Petržalka
Problém dunenia nie je v tom, že sú Škodovky ťažké, ale trať je zle vyhotovená. Na iných pevných jazdných dráhach v meste nedunia. Rovnako ani v Karlovej Vsi nedunia všade a rovnako. Problematické sú zvary, ktoré je aj po prebrúsení stále počuť, ako na nich súkolia nadskakujú.
Len logicky. Poskodis si novy voz alebo starsi voz na 29T na trati v dezolatnom stave. Sme si isty ci uzna Skodovka zaruku ? Stare T6 /T3/ K2S opravia aj sami DPB
Ak reálne hrozí, že na tej trati sa dačo stane, prečo by ju nezavreli pre úplne všetko? Či nevadí, ak sa stará Škodovka alebo súprava vykoľají, hlavne že naše nové hračky sú OK?
Lebo ta trat je v dezolatnom stave. Prva 7431 tam bola lebo musela prejst celu trat., preto bola aj na L7 1 den. Dnes su nove resp celkovo 29T len vynimocne na Stn. NM . Vikend par krat tiez len rano.
Vie sa niečo nové ohľadom testovania toho nového hlásenia? V ktorých vozoch sa to vlastne testuje? Prípadne vie niekto, kedy by mohli byť známe "výsledky" toho testovania?
Nie, pretože na to nie je nikde priestor. AS bola vyhnana z Mieroveho namestia, kde teraz je centralne zelene dostojne verejne priestranstvo. Predtym to bol vetonovy plac s piatimi pristreskami dokopy (presne tie, ktore su aj na aktualnej AS), a cele centrum bolo len o tom, ze nikam sa nedalo uchylit pred pocasim. Bolo to neznesitelne odporne. Aktualne stanica je uzka, avšak nie nejak strasne. Ale novy koncept IDS, a to hromadne prichody a odchody sposobuje to, co si videl.
Jedine si viem predstavit prejazdujuce z/na 605 na nastupistia 1 a 2 pri ceste, kde zastavuje SAD DS a dilakove linky, aby sa uvolnili nastupistia 3 a 4.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto