Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viktor85 #249285:
Električková trať v Petržalke nebude nikdy dokončená.
Reply on: Viktor85 #249285:
L95 s určitosťou. Tipujem, že budú aj iné kozmetické úpravy v Petržalke.
Ak sa niekedy dokonči električková trať v Petržálke, aká linka prestane jazdiť?
Reply on: 6503 #249279:
Myslim ze to bude v tom, ze vsetko desatrocia stagnovalo a bolo dimenzovane na vtedajsie potreby a teraz tieto skokove narasty ziadna cast celeho toho zeleznicneho retazca nezvlada. Buducnost to ma taku, ze vsetko od vyrobcov vozidiel cez spravcov infrastruktury az po to, ako pouzivaju dopravci personal, sa novej situacii postupne prisposobi, len este nejaky cas bude takyto chaos.
Reply on: Valec #249276:
Zákazníka nezaujíma koho sú prístrešky. V rámci servisu by mali mať jedného "pána". Prístrešky DPB aj mestské by mali byť prevedené všetky pod DPB, tak ako sa stará o označníky, lavičky a odp.koše na zástavkách, mal by mať pod palcom všetky prístrešky. Automaty na CL sú dúfam majetkom DPB. Čistý bordel toto.
Inak, ako môžu využívať prístrešok nikoho? Myslím ten na parkovisku hradu Devín. Ten je dokonca na súkr.pozemku. Niekde sa to spomínalo.
Reply on: 6503 #249279:
Tak ale hlavne v Nemecku je infraštruktúra úplne inde detto aj v Česku...
Áno majú tam viac štrajkov ale .. tu je problém hlavne neudržba strojov a tratí
Reply on: 6503 #249279:
zeleznica je relativne velky moloch s velkou zotrvacnostou, takze ak zoskrtas vydavky na udrzbu a pod. (ktore su ale aj v tej minimalnej verzii fakt ze nemale), tak sa Ti to prejavi az o hodne rokov (a tu vladnucu garnituru ktora takto "usetrila" to v podstate nema sancu postihnut), no a kedze aspon u nas sa takto funguje uz niekolko desatroci, tak sa to uz zacina aj vyraznejsie prejavovat....
Reply on: Joyki #249278:
Vlaky meskaju aj v Nemecku dost vyrazne. Otazka znie, aku ma zeleznicna doprava v Europe buducnost, pri takychto meskaniach, odrieknutiach, poruchach, strajkoch...? Mala to byt kostra prepravy obyvatelov EU, ale zda s ami ze to skor kolabuje. Neviem kde je problem. Ci v rapidnom naraste cestujucich, ci v uz nedostatocnej sieti...
Reply on: 3pa3ck3 #249277:
Za to na železnici po postcovidovom náraste už medziročne klesajú počty cestujúcich. To už je dopad reformného GVD, ktorý síce na papieri je super, ale pre ostré obraty a výraznú poruchovosť či absenciu prevádzky schopných strojov sa nedodržiava a meškania sú veľmi výrazné naprieč krajinou: denne sú odrieknuté aj desiatky vlakov (najviac Horné Kysuce a okolie Bratislavy) + čoraz viac rozšírený SVS + už len 1 vlakvedúci aj v okolí hlavného mesta, takže aj štatistiky klamú.
Keďže sa tu pár týždňov dozadu riešili taktové cestovné poriadky v prímestskej doprave, tak tu pridám skúsenosť z Prešovského kraju: https://kosice.korzar.sme.sk/c/23273193/na-linkach-s-taktovou-dopravou-na-vychode-sa-pocet-cestujucich-vlani-zvysil.html
Reply on: tosomja #249275:
Slovšport prístrešky naozaj nepatria DPB ale mestu. DPB spravuje len prístrešky na električkových zastávkach (mimo JCD) a tie nové eurofondové. Tá plechová búda je kto vie koho.
Reply on: Miro #249274:
Je zaujímavé aký bordel DPB má. Tak tu sa vyhovárajú že nevlastnia pozemky, pod hradom Devín zase argumentujú že prístrešok (opakujem) prístrešok nie je ich.
Tento argument dali cez ich fb, ale osádzajú tam naďalej označník, hoci je zástavka dlhodobo nevyužívaná a mätie turistov, hlavne zahraničných.
A že je tam umiestnený automat na CL, pri nevyužívanej zástavke, ani nevravím. Asi ich máme na rozdávanie.
https://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/153511/muranska-mhd-technicke-problemy
Totálne posprejovaý plechový prístrešok na zástavke Vápenka je vhodný možno na Luník 9, nie do hlavného mesta.
terajší stav je rovnaký, ak nie horší:
https://maps.app.goo.gl/9A9CQpuNaPaeTLzDA
DPB by naozaj malo mať poriadok v rámci celej infraštruktúry, čo spravuje.
Reply on: david11 #249270:
Presne tak. PID to má presne ošetrené, že keď na zastávke na znamenie zastaví vozidlo, tak druhé musí zastaviť tiež. A nedodržanie sa má rozdiel od BA tvrdo postihuje.
Reply on: FFF13 #249264:
Toto je proste prímestská Arriva (SL nebol o nič lepší). Na Patrónke napríklad zastavia za sebou dva kĺbaky (smer do mesta), a za nimi s odstupom 10m zastaví Arrivák, otvorí na 5 sekúnd druhé dvere odkiaľ vystúpi pár ľudí a poď ho preč (obehne busy v zastávke). Môžem byť akokoľvek trénovaný šprintér, ale pribehnúť k nemu spredu keď zastavil ako tretí za 5s sa mi nepodarilo. Prímestská Arriva je na území mesta nepoužiteľná - to je čistý fakt. Alebo sa to dá vystihnúť slovami jedného vodiča z Arrivy:"my tu niesme žiadna emhádéčka!!" Aj keby som mal 20min.čakať na Patrónke na 21ku, tak do prímestského busu nenastúpim, aj keby zastavil správne.
Reply on: david11 #249270:
To nepopieram
Reply on: 3pa3ck3 #249269:
To je celkom jedno.. jednoducho mal zastať ak nevidel či tam niekto na neho nečaká..
Reply on: david11 #249268:
Len detail - zastávka Kráľovské údolie bola na znamenie už predtým
Reply on: FFF13 #249264:
Bohužiaľ odkedy sú zastávky na znamenie tento jav nezastavovania je aj u DPB. Min. týždeň L29 prefrčala cez Kráľovské údolie, kde už stála L31. Človek márne vybiehal spoza L31.. mohol čakať 30 min.na ďalšiu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.