Niektorí cyklisti, ja ich skôr nazývam bicyklisti, by potrebovali pumpičkou po gebuli. A to píšem ako cyklista, ktorý najazdí to päťciferné číslo ročne po našich a rakúskych asfaltkách. Najhorší sú snáď tí donáškari či už na bicy alebo e-bežkách.
Tam (a na iných podobných) je potrebné striehnuť hlavne na cyklistov, lebo tí tam bežne ohrozujú ľudí nastupujúcich do električky. Nemajú ani problém sa medzi nimi predierať, ako keby oni mali nejakú výnimku. Aj keď ja ako cyklista zastavím pred zastávkou, oni ma obehnú a idú si veselo ďalej.
Zelení už niekoľko týždňov zvyknú postávať pri zastávke centrum na Špitálskej smer Štúrova.
Asi striehnu na vodičov ohrozujúcich cestujúcich na zastávke. Zatiaľ som ich nevidel pri zastavovaní vozidla.
Medzi Bernolakovom a Velkym Bielom je aktualne rychlostne obmedzenie 10 km/h na useku 1,5 km, takze vsetko meska 7 minut, v spicke viac, lebo sa hromadia vlaky.
Stacilo by, keby dispečing sleduje PRICHOD do Senca, a nie odchod z Bernolakova, lebo velakrat pred vchodovým v Senci sa caka napriklad sa oproti vlaky. Čiže stacilo by sledovať premávku alebo mat dispečing zvlast pre regiony.
Viaceré prejazdy na Karloveskej posledný týždeň nefungujú tak ako by mali. Napr. na prejazde medzi zastávkami Nad lúčkami a Piazza San Francisco zastavuje takmer každá električka v oboch smeroch, ešte aj po 20:00, kedy nie je dôvod, aby bol semafor zapnutý, električky stoja aj pol minúty. Takisto na prejazde medzi Segnerovou a Nad lúčkami skáče "stoj!". Hádam riešenie problému so semaformi kapitán cez niektorú z nasledujúcich nocí dotiahne do konca.
Keby ste si mysleli, že nadväznosti už fungujú v IDS BK, tak nie: v momente príchodu vlaku S60 z BA do Senca odišli všetky abusove linky bez zastavenia. Ešteže tam niekde sedí dispečer...
Vladislav