Nikto tu turistov nevyhadzuje, ale snad ti nepride normalne, ze na zastavke urcenej na max desat minutove statie (nastup/vystup) zajazdaky veselo kempuju aj pol dna a sposobuju bordel. To podla tvojej logiky turistov vyhana aj Vieden, kde takeho spred Schonbrunnu zenu svinskym krokom uz ked trochu dlhsie nastavuje navigaciu...
To chceš aj tých pár turistov, čo sem prídu, vyháňať? Pritom oni potom píšu na internet väčšinou naprosto pozitívne hodnotenia, trochu si popozeraj internet. I keď kšeft tí 1-dňoví veľký neurobia, ale tie pozitívne hodnotenia zasa prilákajú ďalších a možno i na dlhšie.
Neviem kde si sa dočítal že chcem niekomu zamedzovať vstup. Rovnako ako si nemôžem hocikde v rozpore s predpisom odstaviť auto, nemôžem si hocikde v rozpore s predpisom odstaviť ani autobus. Vozidlo ako vozidlo. Keď je plno, musím ísť inde.
Príliš veľa tourbusov (viac než je tam povolené) je problém bez ohľadu na obrubníky lebo blokujú zastávku. Problémy tam vznikali dávno pred tou cyklotrasou. Len bohužiaľ MP na to kašle.
Nešlo by to parkovisko pre autobusy zriadiť pri Starom moste v Petržalke namiesto časti parkoviska pre IAD? Je to hneď vedľa Einsteinovej, takže by to bolo blízko diaľnice a hneď za Starým mostom je centrum.
Samozrejme, k tomu som sa už vyjadroval v minulosti tiež. Ale keďže za tie roky s tým nikto nič neurobil, nečakám zázraky. Chýba k tomu aj nejaká plocha, kde by tie autobusy nikomu neprekážali...
Otázny je ale aj zmysel tých (troch?) obrubníkov na úrovni zastávky, keďže okrem blokovania autobusov a chodcov neslúžia k ničomu. Aj v sobotu počas poludnia, keď je všade minimálna premávka, dochádza zbytočne ku kolíznym situáciám.
A čo tak tie zájazdoch autobusy pokutovať?? Keď tam je značka Max 2 a niekedy sa ich tam nadrbe 5?? ( S tou značkou som si není istý ale viem že tam taká bola pred úpravou nábrežia
Zoberte niekto zbíjačku a odstráňte tie obrubníky aspoň na úrovni zastávky Most SNP. Zájazdové autobusy blokujú autobusy MHD a tie následne priechod pre chodcov. Takto to vážne nemôže zostať.
Ako to riesia na drahe netusim, ale na ceste je vsetko, co sa pohybuje s vlastnym pohonom definovane ako cestne (motorove) vozidlo, a to bez ohladu na to, ci ma este nejaky iny typ pohonu alebo nie. Vid uz spominane lietajuce auto, vlako-auto alebo auto p. Tragacika
Tieto "vylepšenia" navrhuje predsa ten istý tím, ktorý ten cyklopruh vymyslel. Ešte by tam mohli dať spomaľovače pre cyklistov, to by tiež dosť pomohlo.
Na tom nie je nic smiesne, je to priamy dosledok toho, ze ide o duobus. Podobne ako ma lietajuce auto dvoje osvedcenia o tech. sposobilosti. Alebo ked niekto vymysli elektricku s vysuvacim podvozkom s pneumatikami. Definiciu drahoveho vozidla urcite dobre poznas, tak si odpovedz na otazku, ci vozidlo, ktore nie je vedene, je drahove.
Otazky na tabulky s evid. c. alebo tech. kontrolou treba adresovat na prevadzkovatela takych vozidiel, ze ako deklaruje, ze prevadzkuje (ciastocny) e-bus v sulade so vsetkymi predpismi. O tom, ci vozidlo musi byt evidovane, rozhoduje mindop ako typovy schvalovaci organ; su staty, kde maju duobusy tabulky, su staty, kde ich nemaju.
6503