To je už trocha na hrane. Asi by si nebol nadšený, keby ti na rýchlik do Košíc prišiel Albatros alebo na linku do Londýna de Havilland Comet 1 s hranatými oknami.
O historičákoch na šotojazdy nesnívam. Iba som si dovolil dať link na článok o Prahe doplnený o môj komentár. Aké konkrétne vyjadrenie v mojom príspevku postráda súdnosť?
Neuveritelne trápne je, že celú výpravu s vozidlami predpísanej kapacity by sme mohli mať v súčasnosti zabezpečenú iba keby sa historičáky začali vypravovať na riadne linky.
Tak ako tie 15 metrové zhoralisy, s ktorými už bola aj rozlúčka a zase ich cpú na linky.
V Prahe sa púšťajú do GO SORu NB12, aby mali pekný historičák v roku 2025. U nás je situácia aká? Kým sa dokončia iné historičáky a spomenieme si na nejaký SOR (3514 alebo 3540 alebo 3423), tak tie budú už dávno vyradené a prípadná oprava bude drahá. Ako vždy. V čase, keď ešte jazdili 400vkové Ikarusy sa kľudne mohol aspoň jeden spraviť. Nespravil sa. Čím dlhšie sa to bude odkladať, tým drahšie to bude.
Ale zase posilnená 1ka ráno je...
Nebolo by lepšie posilniť 3ku na 4minuty poobede??? Keďže na 7ke sa minie 5 vozov, že či by to nebolo účinnejšie riešenie..
Lebo by sa vedelo aj zo 4 vozmi posilniť na tento interval ale 5 by bolo asi lepšie...
Zároveň by sa pomohlo v celom úseku.
Cestujem so 191 celkom pravidelne poobede a nezda sa mi, zeby boli tie kratke vozy nejake extremne preplnene. Po Jasovsku plne povedzme na 85-90% kapacity voza, do Rusoviec ide zopar ludi. Nic katastrofalne. Klbak je tam, najma poobede znacny luxus. Rano neviem.
Velmi pochybujem o opatovnom nasadeni klbakov na 191. Petrzalka podla poslednych dni je rada ze ma klbaky aspon pre 83,84,93,98 atd. Niekedy ani to nie. Cez prazdniny bude situacia lepsia ale od skolskeho roka opat
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andrej