Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 3pa3ck3 #247936:
To sme sa to dožili, keď na webe o hromadnej doprave sú ľudia presvedčení, že odstaviť auto na verejnej ploche je pomaly ľudské právo...
Reply on: TeBeCe #247935:
V prvom rade je za miesto na parkovanie zodpovedný majiteľ vozidla, nie mesto. "Vlastníctvo zaväzuje." (čl. 20, ods. 3, prvá veta Ústavy SR)
https://auto.pravda.sk/doprava/clanok/683546-sok-berlin-obmedzuje-cyklocesty-treba-vraj-viac-chranit-prava-vodicov/

Zeby novy trend zo Zapadu dorazil aj do Bratislavy? Na Vazovovej nakreslili cyklo+bus pruh a uz ho aj stihli zapatlat
Dnes údajne budú von naposledy T3G, čo je na tom pravdy?
Reply on: Trolley #247927:
Určite áno, zas až také úzke to nie je, len by musel čakať, kým budú mať autá od NBS červenú, alebo ho niekto pustí. A aj keby s tým bol problém, stále by mohla 39 odbočiť z Legionárskej priamo na Radlinského a zastávku Račianske mýto by obslúžila pri ZUŠ (to by aj trochu zrýchlilo trasu).
Reply on: Klepeto #247930:
To bude preto že 30.11 má oficiálne končiť výluka na Jantárovej
Mňa na tomto obmedzení zaujala ešte jedna vec. Tie cestovné poriadky s obmedzenou premávkou majú ohraničenú platnosť do 30.11. To ako po tomto termíne prídu do DPB desiatky nových vodičov? A opäť sa vrátime do stavu spred 5.10.?
Reply on: samkoh #247928:
Žiadna informácia z DPB / na iMHD -> žiadny článok v novinách -> žiadne verejné sťažnosti. Takto sa to robí, do psej matere 😛
Je aj nejaká oficiálna info k tej 94 a 95? OK, trasa sa nemení, ale ak má neznalý cestujúci čakať 4 hodiny pri Blumentáli na spoj ku Auparku, lebo však to už dlho tak chodí, to tiež nie je ktoviečo.
Reply on: Urbanway 2423 #247926:
Ale otočil by sa teraz klbák z Mýtnej na Vazovovu, keď tam spravili ten nezmysel ala oddychová zóna so stoličkami uprostred križovatky a ešte tam zrušili aj BUS pruh?
Reply on: Trolley #247925:
Keď už chceli zrušiť 94 v sedle a večer, tak mali aspoň presmerovať 39 cez Blumentál, aby bol v úseku Blumentál - Zochova 10-minútový interval v sedle, čo by poskytlo aspoň akú-takú náhradu za 94 za cenu minimálnych nákladov.
Reply on: Urbanway 2423 #247924:
To je tá progresívna politika. Takto ľudí do MHD neprilákajú.
Reply on: Trolley #247923:
Veď zrušením premávky v sedle a večer sa ušetrí niekoľko vodičov, keďže z celodenných služieb sa stali delené služby, čo znamená úsporu 1 vodiča na každom celodennom poradí.
Reply on: Trammat #247922:
Ale to by 94 nejazdia len v špičke potom.
Reply on: Trolley #247921:
Vzhľadom k tomu, že bude od štvrtka na viacerých linkách, ktoré vypravuje vozovňa Petržalka zhoršený interval predpokladám, že za tým bude nedostatok vodičov/vozidiel.
Od štvrtka L94 už len v špičke a L95 bude mať prípoj ku každej druhej L3. To kto vymyslel?

upravovač fotiek

Reply on: Urbanway 2423 #247919:
Áno, kedysi tam bol aj krátky BUS pruh, aby ostali dva pruhy pre autá obiehajúce šuchtajúce sa trolejbusy.
Reply on: upravovač fotiek #247918:
Veľmi spomaľuje aj táto výhybka, kde jazdia takmer všetci, čo idú zo Šancovej, krokom: https://maps.app.goo.gl/KuA9McYjxz3EfZAX6
Našťastie by sa mala pri rekonštrukcii TT Hl. st. - Kramáre posunúť o kúsok ďalej, takže snáď sa bude dať cez ňu jazdiť rýchlejšie.

upravovač fotiek

Reply on: Solider #247917:
Stav trolejového vedenia sa pomaly zlepšuje, to je pravda. Až moc pomaly!

To vážne vymenili elektrický kríž za mechanický práve tu?

https://www.google.com/maps/@48.1495065,17.1545926,3a,37.1y,230.06h,105.98t/data=!3m6!1e1!3m4!1stHG8poqHRZ3VPNZP-am2Qw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

To bola jedna z mála výhybiek, kde to naozaj dávalo zmysel aby sa tam dalo ísť 50 km/h.

Ja dodnes nechápem tvar výhybky tu:

https://www.google.com/maps/@48.1696345,17.158381,3a,44y,44.86h,101.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1s-oeGR-SVCG1NEBezju8b_w!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

A pri každej oprave vedenia tam nechajú práve takúto geometriu, ešte s pevným krížom a do odbočky v smere, kde jazdí drvivá väčšina trolejbusov. To je na hlavu padnuté.

Otázka k Patrónke:

https://www.google.com/maps/@48.167365,17.0782286,3a,63.5y,24.89h,103.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sLh5i7Ayd14ZGYaWaR6rfiQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Ten (síce mierny) oblúk je pred krížom v smere jazdy trolejbusu na obrázku, nespôsobuje náhodou, že ak by tam išiel normálnou rýchlosťou (akou tam idú autobusy), tak "našvihnuté" palice majú tendenciu sa "prekmitávať" práve na krížení, čo určite nie je ideálne? Lebo tam som v živote nevidel trolejbus prejsť normálne. Šuchcú sa tam úplne všetci. Tuším že raz to nejaký odvážlivec skúšal vybrať rýchlosťou autobusu a vyleteli mu brká.

Za ďalšiu obludnosť považujem toto:

https://www.google.com/maps/@48.1504229,17.1113507,3a,41.2y,214.88h,102.65t/data=!3m6!1e1!3m4!1sD9nNPjQRzMCXUgkc-gjIEw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Neskutočne to spomaľuje trolejbusy od Kollárovho námestia.

V Žiline sa šuchtali aj preto, lebo mali neuveriteľne vyvatované jazdné doby. Čo je síce fajn pre vodičov, že nemajú stres, vozidlám tiež neublíži že sa s nimi jazdí pomaly a vedeniu to len môže prospieť. Ale cestujúci, ktorí sa možno niekam aj ponáhľajú, to asi až tak nedocenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.