Reply on: Andy #24721:
Keby čakanie na dobiehajúceho cestujúceho malo byť pravidlom, nenamietal by som. Aj keď vodič mešká, vždy má nejakú rezervu, že môže ísť napr. rýchlejšie a dobehnúť svoj čas. Je to ako na železnici. Koľkokrát sa mi stalo, že výstup/nástup cestujúcich na stanici presiahol čas odchodu a predsa sprievodca vlak odpíska až keď všetci nastúpia. Z Brna som raz cestoval do BA s EC, ktorý meškal 30 min. Musel ísť rýchlejšie, pretože do BA sme dorazili už len s 10 min. meškaním. Mne sa raz dokonca v KE podarilo presvedčiť výpravcu (v spolupráci s hlavným výpravcom), že sa čakalo na príchod R v smere od Žiliny a kamoš tak stihol prestúpiť na už aj tak meškajúce IC do Budapešti. Kvôli jednému človeku!Tomu sa hovorí prístup! Ďalšia vec je tá, že meškanie sa dá vždy odôvodniť, náskok je neodpustiteľný. Bolo by dobré inštalovať systém kontrolných čidiel, aký funguje v Prahe. Ak má vodič náskok (hoci aj pár sekúnd pred celou minútou), zaznamená sa to (aj to oznámi vodičovi) a ten už rovno vie, že bude mať za to strhnutú príslušnú čiastku. Keď vodiči neviedia mať trochu sebadisciplíny, treba na nich takto.
[linka 14, zastavka kamenne nam. smer ruzinov, blizsie info poskytovat ale nebudem...
Keď sa nehal. Ja by som ho v TAMe povozil rovno na PZ SR. Nech si ho ukáznia hajzla.
J
Pokiaľ viem, za voz zodpovedá vodič a je v ňom jediný zátupca DPB (okrem pár prípadov revízie) a často vidím ľudí nastupujúcich s jedlom do voza. Prečo ich vodič nevyhodí. Pamätám si keď vodiči vyhadzovali a ľudia s jedlom do voza nechodili. Potom vyhadzovať prestali a ľudia s jedlom do voza začali chodiť. Je to o fyzikálnom zákone, ktorý platí aj v psychike a to akcia reakcia.
Čo kecáš. Keby takých ľudí bolo za kolo 20, tak namiesto busov sú podlahe papieriky, či škupiny z pistácii,... Ale vždy sa mi stáva, že je tam prach, špina, smrad, vazelína jednoducho bordel ala DPB.