Je možné, že sa nestane nič z toho a situácia spontánne vyhnije. Ale náreky o sabotovaní turizmu čo odzneli kvôli tomu, že sa zrušilo jedno dlhodobo nefunkčné, nebezpečné a vo väčšine využívanej kapacity aj nelegálne nakladacie miesto, sú prehnané a ako ilustruješ, dokladajú tunajšiu neschopnosť si predstaviť a nebodaj aj zrealizovať akýkoľvek manažment turizmu (a to sa ukazuje nielen v Bratislave, ale prakticky v každom navštevovanom kúte Slovenska). Good idea Slovakia, čo iné dodať
810zssk
Spoiler: Nežijeme v roku 1930. Toto dnes nie je ani zaujímavá forma turizmu pre mestá, ani spôsob ako sa mestá propagujú. Jeden YouTuber s veľa followermi čo príde s batohom na dva dni ti mesto spropaguje tak desaťnásobne viac ako všetky organizované skupiny za rok dokopy. Organizované skupiny sú pliaga ktorá prináša minimum benefitov, obzvlášť ak je to len denná zastávka, ako väčšinou v prípade BA. Je dobrý dôvod prečo sa kopa miest zbavuje cruise lodí, hoci im tam vyklopia tisíce ľudí - títo ľudia tam potom totiž neminú takmer žiadne peniaze, len takpovediac zavádzajú a strpčujú ostatným život. V tomto prípade napr. blokovaním premávky.