Reply on: Valec #247136:
Isteže si to pamätám, vtedy som bol dokonca priamo pri tom. MSK bola totiž jediná firma, ktorá bola ochotná ma prijať na brigádu už ako štrnásťročného - na šesťhodinový úväzok, reálne som tam aj tak trávil dvanásť hodín denne, lebo tam bola dobrá partia a bavilo ma to. Okrem iného som sa tam zoznámil so šotolegendou ing. K. K.
.
si
https://www.google.com/maps/@48.1351859,17.2064673,3a,75y,154.35h,71.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJ_NNL6oRGba5O5rfnFMy-Q!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
napchali tam totiz taky typ navestidiel, kde to aky signal tam je vidis len vo velmi obmedzenom uhle a vzdialenosti, takze az kym sa nedostanes az takmer na hranu krizovatky tak mozes len tipovat ze ci je vobec ten semtamfor zapnuty a co ukazuje....
(a teda nehovoriac o tom, ze pri tom pevnom cykle co tam bol predtym sa dalo uz z dialky odhadnut kedy bude mat ten "moj" smer volno a dosuchtat sa tam tak aby nebolo treba zastavit, pri tom dynamickom riadeni ktore tam je teraz je zastavenie v podstate istotou; to urcite tiez domysleli aby si obyvatelia prilahlych domov v ramci zvysovania ekologie uzili viacej rozjazdov vozidiel