Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: FFF13 #246884:
Ja som dnes šiel EC 252. V piatok sme kvôli vypadnutým "zábradliam" v Kuttenbergu išli odklonom po nevýlukovej trase cez Českú Třebovú. Dnes sme už išli cez Vysočinu (cez HavlBrod). Na túto trať naši rušňovodiči nadávajú, aká je strašne rozbitá. Ale oproti tomu Slovensku je to koridor.
Reply on: Arrivaderci #246880:
Asi si si pomýlil fórum 😉
Reply on: S499.1023 #246876:
ja som šiel dneska EC 277 a teda cez DNV to bolo pomalé strašne. Hádam len 10 kmh to mohlo byť. Aj som sa hanbil pred tými zahraničnými turistami čo šli z Prahy do BA alebo Budapešti
Reply on: zakaznik #246882:
Ešte môžeš naraziť na autorské práva dizajnéra...
Reply on: upravovač fotiek #246873:
Ja teda nie som strojár, ale keď už idem modernizovať vozidlo, tak čo bráni dorobiť extra vystuženie strechy a bočných stien v mieste pod klimatizáciou... Teda okrem šotonárekov, že ide o kriminálny zásah do dizajnu vozidla.
Nejakí humoristi dali zaplátať povrch bus pruhu na Prievozskej vedľa Apollo bizniscentra.

Je to naďalej nepoužiteľné. Škoda, že sa tam nedá na vozovku položiť Bratislavská dlažba™. S tou by to už bolo dnes hotové.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: S499.1023 #246878:
To muselo byť sakramentsky dávno. 😬
Reply on: upravovač fotiek #246873:
Nedá sa porovnávať. Som Ti to rozprával už v Prahe, kde si odmietal nastupovať do B9x1 s výkrikmi "zvrátená konštrukcia".
Reply on: N/A #246871:
Ale hovno. Nemusia. Oni zachraňujú štreku aby o tom mohli rozprávať.
Reply on: upravovač fotiek #246869:
Včera som cestoval vlakom do BA. Začalo to teda už v Prahe, kde EC281 vylosovali v priebehu piatich minút postupne +5, +10 a +45 minút. Ale to prekročenie hranice z českého koridoru na slovenské oranisko bolo fakt výživné. Niekde okolo Zohora to na nejakom zdravom kúsku vybičoval aj na 140, asi aby nám ukázal, že nemá Vetroňa pokazeného ale inak som mal pocit, že ideme celú cestu max. 80 s pocitom, že už-už vyskočíme do štrku, o rôznych PJ cez srdcovky ani nehovoriac.
Dnes som cestoval Trencsénbe és visszajön a to bola jazda celkom pekná.
Reply on: upravovač fotiek #246873:
Nedá sa porovnať sila rámu pôvodných PCC električiek s rámom T6. Veď viete, že ťažšie havárie T6 vyžadovali rovnanie rámu, často externe - PARS či Krnov, presne si nepamätám. Praha sa s tým ani neondiela a vyraďovala T6 po haváriách, ktoré sa pri T3 opravovali.
Reply on: upravovač fotiek #246873:
Akurát o nich píšu na Dopravákovi, že to boli vzhľadom na stav rámu takmer novostavby.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Dávnejšie tu niekde (neviem či v tomto fóre alebo inde) bola diskusia o klimatizácii pre vozne T6A5. Že či by to strecha uniesla. Zabudol som vtedy na El Paso, kde jazdia pôvodné staré PCC, ktoré boli modernizované (nová el. výzbroj, klimatizácia a polpantograf):

https://www.google.com/maps/@31.7771247,-106.5045977,3a,34.2y,28.64h,89.17t/data=!3m7!1e1!3m5!1sod9ZXvH7F1oC20if0l76aw!2e0!5s20200201T000000!7i16384!8i8192?entry=ttu

https://www.google.com/maps/@31.7604066,-106.4898492,3a,30y,255.23h,91.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1szUVwcykFdFR-N9Rsx4kjXQ!2e0!5s20190401T000000!7i16384!8i8192?entry=ttu

Reply on: N/A #246871:
To sú výhovorky. Nemajú ako donútiť tých "najmenej platených", aby porušovali predpisy. Robia to dobrovoľne 😉
Reply on: barack40 #246868:
A toto je problém na slovenských železniciach. Najmenej platení zamestnanci musia porušovať predpisy, aby vlaky vôbec jazdili.

Až do chvíle, kým sa niečo nestane. Potom od toho zamestnanca dajú všetci ruky preč.
Reply on: upravovač fotiek #246869:
Vyzerá to, že už to opravili (neviem, či na pôvodnú rýchlosť, ale dnes už jazda bola normálna)
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Chlapci, navštívte ŽST DNV, keď to chcete zažiť. Obe záhlavia. Meškania len tak nabiehajú. Kvôli rozyebamej infraštruktúre ŽSR.
Reply on: N/A #246867:
Napríklad v Petržalke, keď sme mali POTR 10 km/h na zhlaví smer ÚNS, tak prechodiacemu nákladnému vlaku na Rusovce som staval odchod až vtedy, keď bol rušeň cca v úrovni dopravnej kancelárie. Práve preto, aby boli tie dve priecestia čo najkratšie zavreté. Ale niektorí kolegovia to mali na saláme - napríklad prechod stavali aj pre raijet a IC. V praxi to znamenalo, že najkôr sa ten vlak plazil 10 km/h na vchodovom zhlaví, potom za začali zatvárať priecestia, potom sa vlak dogúľal k nástupišťu, minimálne 3 minúty tam stál, a až potom sa pohol smer Rakúsko (pritom IC väčšinou ešte aj ten pobyt predĺžilo)...
Reply on: barack40 #246866:
Aj POTR vedia predĺžiť výstrahu aj niekoľkonásobne. Dlhý nákladný vláčik cez POTR 10 km/h a vodič v aute môže ísť na kávu 😣

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.