Je to prázdna fráza, lebo aj ten súčasný "rozsah" a "kvalita" je už okresaný - okrem tichého rozriedenia intervalov od konca zimy nám predsa už dlhšiu dubu nefunguje ani slávne #castejsieakometro...
"Zvýšenie cestovného je opatrením ku ktorému nepristupujeme radi, to asi všetci chápeme, ale vzhľadom na výpadky v príjmoch mesta kvôli prijatým populistickým zákonom a inflácii je to nevyhnutný krok na zachovane súčasného rozsahu a najmä kvality dopravných služieb v hlavnom meste."
Takže súčasný rozsah a kvalita dopravných služieb ostáva? Nebudú sa robiť zmeny, o ktorých som počul a čátal?
Dobrý deň, mám otázku, som fanúšikom MHD. Nemá náhodou niekto fotky autobusu linky 98 ako SOR NS 12 Diesel a SOR NS 12 Electric pohľad spredu zľava. V Galérii to neni. Ďakujem.
Nemožnosť zásahu obsluhy je minimálne v podmienkach DPB určite dobrá vec. Problém je v tom že ten systém čo klímu riadi je zle spravený (buď zle naprogramovaný, alebo je tam nejaký problém vo vstupných dátach/senzoroch). To druhé treba opraviť, to prvé ponechať.
Nuz, DPB chcel klimatizacie bez moznosti zasahu vodica do nastavenia teploty, tak miesto toho ma klimatizacie zijuce si vlastnym zivotom bez moznosti obsluhy s tym nieco urobit. Ale kedze v Solarisoch ani NSkach (zatial) taketo problemy nie su, hladal by som pricinu v tureckej pridanej hodnote.
Tomu ver. Ja som človek, ktorý nepozná na klimatizácii nastavenie teploty. Pre mňa je klíma buď zapnutá alebo vypnutá. Kde sa dá, dávam minimálnu teplotu. Ale v Kentoch som minulé leto vážne mrzol. Normálne mi bola zima. Ja neviem, či am bolo nastavené -20°C.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko