Autobusári sú tak hnusní na ľudí poslednú dobu… akurát teraz som nastúpil do 63, tlačili sa tam ľudia a zistil že prestupujem len na 1 zastávku tak ma vyhodil a povedal mi že aby som počkal na druhý autobus
Tak snáď od toho je ten autobus aby vozil ľudí, nie aby odišiel zo stanice skôr ako tam tí ľudia prídu Neviem aký na to mať názor iný než že je to úplne normálne a skôr je hanba že sa tu nad tým vôbec zamýšľame.
Ked uz je tu rec o Arrive, aky je vas nazor na to ked Autobus caka (alebo resp, musi cakat) na meskajuci vlak. Pred par dnami ma toto celkom zachranilo ked mi meskal rychlik, no vedla mna sedeli dvaja postarsi pani ktory potom celu cestu mali monolog o tom ako je toto nepripustne, a ako extrémne sa vystazuju na arrivu. Pritom v tom rychliku islo dost ludi na to aby vodic pockal kedze bolo dost zle pocasie a dalsi bus isiel o 35 minut neskor. ( taktiez aj na rozpise odchodov je napisane, ze bus caka na pripojny vlak 5min)
Nuž a čo je na tom zlé, veď ja som ja a hádam už dávno nie je ani na Slovensku rovnostárstvo. Nerobím nič protiprávne, ba ani protispoločenské a čo viac ani nič proti dopravcom ako to tu hádam chápete. Stránku niekto zriadil / za čo mu ďakujem/ aby sa tu cestujúci vyjadrovali. Pekný deň, dnes bolo v noci naozaj zima.
Tak takúto vedomosť nemám. Ja som iba jeden z tisícok cestujúcich, pre ktorých je verejná doprava zriadená. Sú rôzne páky na to, aby sa v 21 storočí cítili cestujúci tak, ako to doba vyžaduje. No a problematika zastavovania na znamenie je tiež iba kompromisom. Áno aj v TN sú takéto a majú svoje opodstatnenie čo si vôbec , ale vôbec nedovolím komentovať.
Ale teda si si vedomy, ze Arriva DeBility Company a Transdev Trencin su dvaja rozni dopravcovia, posobiaci v dvoch roznych mestach a s vyrazne odlisnym pristupom k disciplinarnym opatreniam voci personalu, vsak?
Hm, ďakujem za zverejnenie osobnej skúsenosti. Aj keď sa asi jedná o prímestskú dopravu /nepoznám to tam som z Trenčína / pointa je stále rovnaká. Zastavenie na znamenie. Z vonku i z vnútra autobusu. Pri polemiku na Trenčíne Imhd má prispievatelia ukameňovali, že som si dovolil nesúhlasiť na takéto zastavovanie - nezastavovanie. Nakoniec sa predsa len ozrejmilo to podstatné:
1. Grafikon sa dodržať musí.
2. Aj keď na zastávke stojí aspoň jeden potencionálny cestujúci a vodič nevie či chce nastúpiť - zastaviť musí.
Argumenty na zastavovanie iba na znamenie boli skoro presvedčivé, ale s podstatnou chybičkou - všetko zlé proti cestujúcemu. Tak želám všetkým mávajúcim veľa energie a rýchle nohy.
Vy záškodníci! Župa sa jasne vyjadrila že žiadne poskytovateľné porušovania štandardov nezistila. Všetko je krásne, prímestská doprava je dokonalá, vozidlá jazdia správne označené, vodiči bez problémov ovládajú tarifu a autobusy jazdia na sekundu presne presne podľa krásnych jednotných chronometráži m̶o̶d̶e̶l̶o̶v̶e̶j̶ ̶ž̶e̶l̶e̶z̶n̶i̶c̶e̶ ̶ IDS BK.
Možno aspoň svojim kamošom vďaka tej sťažnosti dá osvetu, že v IDS BK sa mávať na bus nemusí. Keď už na to Arriva kašle.
Hlavne smer Senec/Pezinok je to dobre rozšírený hoax.
Super Arriva so zdedenymi vodičmi opäť exceluje: na Bojnickej stojím v presklenenom prístrešku, a 605/31 von z mesta prefrčí. Mávam naňho, utekám za nim zároveň, tak zastavil tak 150 m za zastávkou, a čaká kým dobehnem. Poviem len Senec, ale nepočuje, tak sa len pýta "kam? Co chceš?" tak teda ho vyzvem, nech aspoň zdvorilo, keď už mi skoro nezastavil na zastávke aj keď tam riadne stojim. Samozrejme bohvie co nadáva na mňa, a celý autobus sleduje, co sa to deje vpredu.
Išla sťažnosť na Arrivu.
1. schody máš aj k električkovému nástupišťu na stanici
2. na Hodžku sa dá prejsť aj úrovňovo, akurát za cenu dlhšieho čakania na semaforoch
3. radšej ako 1/7+44 by som využil peší presun na zastávku Karpatská po Palárikovej ul. (500 m od stanice, 5-6 minút chôdze), kto nepozná Bratislavu by tam však mohol poblúdiť
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Anonymicek