Reply on: 810zssk #245624:
Dobrý point s tou linkou. Ale celé nariadenie je písané hroznou bruselčinou (bruselskou angličtinou) a preložené je to a lá google translate 
A hlavne si to nakresliť, lebo sa tam nehovorí len o súťažení ale aj o tom, že má vykonávať dopravu len v územnej príslušnosti svojho orgánu.
Každopádne, predpokladám, že v civilizovanej časti Európy sa:
a) buď dohodnú objednávatelia na spoločnej linke,
b) je príslušným miestnym orgánom obdoba našej BIDky a všetko je plne legálne.
postreh
dovol mi ujasnit veci a vnest kusok svetla - myslene to bolo ako doplnok Tvojej reakcie a postreh "zo zivota z ulice". Veci na papieri od ludi co planuju MHD vyzeraju vzdy "skvelo" (to uz pomaly ako Java programatori / IT architekti), ale realita je mizeria. Kapitalizmus by uz davno vydobytky ako prazdne/nizko vytazene autobusy/elektricky poslal do historie, pripadne redukoval spoje na 4-5x za hodinu. Na co ma MHD chodit kazdych 4-5-6 minut, aut z ciest nam neubudlo za posledne roky. Nehovoriac o vizii ze z Dubravky maju asi chodit spoje "zo vsade -> vsade". Moznoze raz bude zo zastavky "Pri krizi" chodit aj priamy spoj do Bruselu - ved co ak by nahodo niekto chcel ist. Paradoxne DPB rusi spoj c.27 - lokalny okruh ma daleko vacsi vyznam a ludia nech si nasledne prestupia napr. na Patronke / buducej "Lamacskej brane" a mozu ist odtial kam chcu. (peace)