Reply on: janstár #243685:
Ja som minule reklamoval na Vinohradoch nesprávne vydaný lístok (ZSSK) a išlo o cca 20 centov (lístok som pýtal z Hlavnej stanice a ona mi dala z Vinohradov). Pracovníčka to síce komentovala slovami "je*ne ma z tých ľudí", ale peniaze mi vrátila
A tiež mi nešlo o tie centy, ale aby počúvala zákazníkov odkiaľ kam chcú cestovať. No a druhá vec, zvyčajne platím za lístok 7,06 EUR. Ani raz sa mi nestalo, aby mi povedala, že stačí keď dám 7 a ona mi zvyšok doplatí.
810zssk
Ak si dobre pamätám, sankcie technicky musí udeľovať BSK keďže s ním má Arriva zmluvný vzťah (aj keď kontroly by predpokladám vykonávali zamestnanci BID). Čiže ak neudelili oni nič, tak sa problém nerieši.
Na mieste ostatných účastníkov tendra by som bol dosť rozčarovaný - to mohol každý podliezť cenu keby vedel že nebude musieť zmluvu plniť.