osobne by sa mi to tiez viac pacilo, avsak problematika nahradnej dopravy (a v pripade elektriciek to znamena takmer vzdy inu nastupnu hranu) to dost kazi... aj ked samotne napatove vyluky by sa mozno (ale ak nie, neukamenujte ma prosim) dali na dotknutych usekoch odjazdit v pripade skodoviek z baterky....
Údržba trate prebieha každú noc? Podľa mňa nie. V prípade, že by prebiehala, tak zaviesť náhradnú autobusovú dopravu za dotknutú linku. Vozidlá zo špičky (K2S) mávajú údržbu aj v sedle, takže taká katastrofa by to podľa mňa nebola.
Keďže nechcem zahltiť vlákno o obojsmerných električkách, tak mi napadlo, či by nemalo uplatnenie mať nočné spoje električiek. Mať nejaké 2-3 linky, ktoré by pokryli všetky radiály, bolo by to podľa mňa lepšie ako krkolomné nočné autobusy s prestupmi.
Nalejme si čistého vína, po dvoch generálkach (ak nie troch) sa z celého voza reálne dožilo 34 rokov iba veľmi málo dielov - možno tak výrobný štítok, sedačky a sklá, nie? Motor je vymenený, čelá vymenené, rám pravdepodobne z druhovýroby, bočnice nahradené zrejme aj viackrát
Mimochodom, už je isté, že sedemstovky nezasiahnu do premávky počas prechodného obdobia v júni?
Po ukončení prevádzky Karosy B741 v BA dnes prišiel koniec rady 700 vo verejnej doprave vôbec. Vo Zvolene sa dnes konala súkromná rozlúčková jazda s B732 CNG, konkrétne ZV-247AM. Vozidlo vydržalo v prevádzke rekordných 34 rokov, čím sa stalo najdlhšie prevádzkovanou 700vkou v sektore verejnej dopravy. Nahradia ich Scanie Citywide.
V regio busoch, hlavne značky sor, som už zvyknutý, že informačné panely ukazujú bludy v rámci trasy (napr. konečná na 640 je vraj Senec, SNP a na opačný smer Veľký Grob, Podháj, prípadne Kaplna, Kostol), ale teraz sa to dostalo do novej úrovne, pretože na 640 ukazuje konečnú Cífer, Centrum.
1. Asi by bolo nelogické, ak by tam zastavovala len NAD, obzvlášť, keď treba pri ceste na zastávku N53 kľučkovať medzi autami. Ešte by bolo dobré opraviť povrch el. trate a na zastávku osadiť prístrešky, keďže rekonštruckia je ešte celkom ďaleko.
2. 59 a N55 takto zastavujú od minulého októbra.
Mám dva postrehy:
1. Na Krížnej sú na električkovej trati čerstvo vyznačené BUS pruhy. Je to pre prípad NAD alebo bude aj N53 zastavovať na električkovej zastávke?
2. Odkedy zastavuje linka 59 na Rybničnej v oboch smeroch na hlavnej ceste? Pôvodne smerom na pánty stála dole, čo bolo podľa mňa lepšie, lebo teraz treba dávať pri nastupovaní väčší pozor, ktorým smerom daný bus ide.
Urbanway 2423
2. 59 a N55 takto zastavujú od minulého októbra.