Mňa by zaujímalo kedy súčasne supervedenie ktoré prišlo priniesť zmenu začne s nejakou normálnou internou kontrolou, aby celý systém nestál a nepadal na tom či ľudia budú posielať sťažnosti (väčšina nebude).
Toto čo predvádzajú niektorí jedinci v DPB je totálny Balkán a je to absolútne nepredstaviteľné vo väčšine Európy. Ja si ešte pamätám časy Cng. Zachara kedy existovala síce úbohá, ale aspoň nejaká kontrola toho čo vodiči v práci robia a zrovna tento typ incidentov sa vtedy dial v oveľa menšej mierke.
Ale dávať cute postíky na fejsbuk je jednoduchšie ako niečo naozaj robiť, chápem.
Áno, to rieši tá prvá časť "Nestojte v priestore dverí". K čomu je ten "zákaz zdržiavať sa pri kabíne vodiča", keď to rieši už prvá časť hlásenia? A inak v takej Škodovke to vyznieva dosť vtipne.
Čakal som raz na Chatam Sófer rovno pri označníku, (cca 2013), došla 3547, vodič zastavil rovno pri mne, no dvere neotvaral. Ukazujem nech otvori lebo tam nie je dopyt a miesto toho nakoniec odisiel uplne. Toto netreba tolerovat. Mna dnes prekvapilo aj to, ze je nejaky novy trend, ze aj v novych autobusoch je vecer od 2. dveri dopredu uplne zhasnute osvetlenie interieru. Ja chapem ze vodicom to moze trocha vadit, ale je tam tma jak v mechu a aspon nejake svetlo by tam svietit malo.
Vodič môže ukazovať čo chce, záväzný je dopravný príkaz, ktorý opätovné používanie prvých dverí povolil. Verím, že to čoskoro zrovnajú, že ak už niekto ide prvými, môže tak ísť. Stačí nám jeden bordel s vodičmi v regióne.
Presne tak to je! Vodici sa strasne burili, ze im zrusili pasku. Niektori zamerne zastavovali tak, aby sa nedalo nastupovat prednymi dverami. Osobne som zazil, ako vodic ukazoval nastupujucim cestujucim, nech idu dalsimi dverami. Vodici ziadaju nepouzivanie prednych dveri.
Ked ide o polovicnu cestnu dan, neoplatil by sa ti aj nejaky hybrid (diesel + elektrina) - ten ma tusim 50% tiez. I ked to zas zvysuje mozno servisne naroky a naklady.
CNG platí polovičnú cestnú daň, motor berie menej a je stále o niečo lacnejšie (dakedy bol rozdiel väčší). No ak to bude náročné zohnať pôjdem do nejakej nafty, nejaké Urbino IV LE. To že by ten Tedom niekde kľakol na špecifickú vec je to čo ma od toho totálne odrádza. Solaris bol číslo 2 a asi pôjdem do toho, kombinácia Cummins+VOITH je na spotrebu fajn a čo sa týka spoľahlivosti stávka na istotu.
Presne tak, CNG nie je vôbec lacné jazdenie, asi si to mýliš s LPG, ktoré je cca polovičné, no také autobusy pokiaľ viem, nie sú a ak sú, tak je to niečo výnimočné. A s Tedomom si diaľkovú dopravu skutočne neviem predstaviť, to by som volil iného dopravcu, alebo formu dopravy. Ja stále hovorím, nájdi si úsporný nafťák z DE/AT v zachovalom stave. Tam väčšina dopravcov volila VOITH, takže o to by núdza nemala byť. Tedom kúpiš zväčša z našich ciest, takže to budú hrkálky. Už len rakúske MANy a berlínske Solarisy u nás sú lepšie a modernejšie ako NB 18. a kvalita prevedenia je na kilometre vzdialená od Libcháv, ako aj Třebíča. Tedom bol dobrý v čase svojej slávy, ale dnes sú to vyjazdené kýble bez servisného zázemia a rovnako aj nie úplne rozšírené modely, takže keď ti tam niečo špecifické na Tedom kľakne, môžeš to rovno zabaliť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viko