Reply on: 810zssk #243141:
Nemajú žiadnu výhovorku, BID totiž mlčí, evidentne po zavedení 24h služby a zverejnení garancii nadväzností majú buď na háku alebo nechcú "prilievať olej do ohňa a vyštvať vodičov"... za to vyštvú cestujúcich.
áno, ani počas Slovak Lines to nebolo ideálne ale potom prišla Arriva a dodrbali všetko čo mohli.
Prvú sezónu po dosadení som také šerble videl prichádzať veľmi rád, lebo v nich bola najväčšia šanca, že bude klíma aj fungovať...
Jak44
Garantované nadväznosti sú zverejnené tu: https://www.idsbk.sk/cestovne-poriadky/garancia-nadvaznosti/
269 čaká 5-10 minút v závislosti od spoja. Nabudúce by som skúsil zavolať na dispečing, že čo na čakanie povedia. Samozrejme, nemala by to byť starosť cestujúceho, ale možno sa niečo zadarí vybaviť.