Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #242715:
Obratisko v Čilistove nie je na Google Street View (iba cesta vedľa).
Na mape je to na https://www.openstreetmap.org/#map=17/48.01127/17.30654&layers=ON
Reply on: Peon #242712:
Spoje premávajú kvôli škole. Spoj tam ide (teda minimálne Slovak Lines chodil) ako služobná jazda z časti Šamorín - Mliečno, čiže nejde naprázdno z Bratislavy.

Tá linka do X-Bionic bola MHD linka. Keď som ju stretol, tak nebola veľmi vyťažená, ale možno som mal iba smolu. Chodil tam minibus najprv, ale zdá sa mi, že to vozidlo nebolo veľmi spoľahlivé.
Reply on: zakaznik #242713:
Nemá ten autobus poobede prejazd napr. z Mliečna a keďže deti idú poobede zo školy, tak ide spoj len v tomto smere?
Reply on: Peon #242712:
Kde tam vlastne stojí ten autobus, na Street view som nejako nenašiel označník? 🙂
Reply on: Peon #242712:
V prvom rade by museli miestni obyvatelia vyvolať tlak na TTSK , aby objednal viac spojov.
Asi sa naučili žiť bez toho ,keď tam roky nič poriadne nechodilo.
Reply on: Peon #242712:
https://bratislava.qsi.org/about-us/facilities
Škola.
Prečo ide tam ako služobná jazda, to neviem.
Existuje nejaký logický dôvod takejto zvláštnej obsluhy lokality Čilistov na okraji Šamorína? Ráno (iba v dňoch školského vyučovania) ide bus tam aj späť, ale poobede prekvapujúco iba späť. Takže tam ide poobede Arriva Mobility Sulutions ako služobná jazda bez cestujúcich (btw je to Trnavský kraj). http://portal.cp.sk/Data/pdf/L010737_220120_95687.pdf

V posledných rokoch si všímam časté zmeny obsluhy tej lokality kde je okrem viacerých (aj nových) rodinných domov aj hotel, park, prístav a nejaké prevádzky lokálneho významu (napr. cukrárenská výrobňa).

Čo si ja pamätám, tak väčšinou bol Čilistov obsluhovaný 1 x ráno a 1 x poobede väčšinou obojsmerne v niektorom roku Slovak Lines, v inom SAD Dunajská Streda a pamätám sa keď tam išli niekoľko mesiacov (možno rok) obaja dopravcovia hneď za sebou poobede po jednom spoji (Slovak Lines cez Šamorín do Bratislavy, SAD Dunajská Streda cez Šamorín do Kvetoslavova na železničnú staniicu).

V pamäti mám aj obdobie tiež pred iba zopár rokmi keď na súčasnú konečnú v Čilistove pri hoteli Kormorán nejazdilo nič, ale do susedného areálu X Bionic Sphere jazdila verejne prístupná linka SAD Dunajská Streda od železničnej stanice Kvetoslavov cez Šamorín. Cestovné bolo osobitné, ale už neviem či podobné alebo dokonca rovnaké ako Cenový výmer Trnavského kraja. Linku si objednával pravdepodobne x bionic sphere.
Reply on: Trammat #242710:
Nie. Keby boli zle dáta, videl by si všetky. Ak to mali jednotlivci, boli to šotouši. Na konečných sa to rýchlo šíri.
Reply on: Ike #242709:
Neboli len zle prehraté dáta v škodovkách? Včera som videl tri s cieľom Petržalka Jungmannova.
Reply on: FFF13 #242707:
Opravím:
Šotovodič šotopozná šotokód šotocieľa, tak si ho šotonastavil
Reply on: FFF13 #242707:
Aha dakujem, som sa zlakol, ze sa to zaviedlo vsade.
Reply on: Adam3 #242706:
Vodič pozná kód šotocieľa tak si ho nastavil
29T minimalne zozadu s malym dvojriadkovym cielom DUBRAVKA, PRI KRIZI. Pre mna uplne necitatelne a urcite mala ostat iba DUBRAVKA. Videl som aj 9tku a ta mala nastastie pekne iba RUZINOV. Ak sa neda inak tak nech sa zastavka Pri Krizi premenuje na Dubravku rovnako ako mame Lamac, Zahorsku Bystricu, Dlhe Diely...
Reply on: Viko #242695:
Keby DPB po všetkých neoficiálnych kanáloch nedával najavo, že Schadefabrika je jediná voľba, tak by možno záujem mali. Inak Trollino 18 sa robilo aj jednomotorové, keď už musel DPB za každú cenu mať trakčne čo najhoršie vozidlá. Dvojmotoráky boli len tie štyri do La Chaux de Fonds, čo skončili v Soľnohrade (mmch. trolejbusy v La Chaux de Fonds majú 2023 predsa len znova vyraziť do ulíc, tentokrát vo forme celej flotily parciálnej, aby si nemuseli zadrôtovať to svoje vzácne Predstaničné námestie. Ale výsledkom bude aspoň kompletné vyhubenie čistokrvných autobusov).
Reply on: TramLover #242703:
V čom konkrétne?
Reply on: Andrej #242702:
Jedny z najlepších vozov 🙂
Dnes je to 30 rokov od sprevádzkovania prvých električiek Tatra T6A5. 🙂
Reply on: TomJ #242700:
Zato také Brno, ktorému začali dožívať 21Tr skôr než stihli vyradiť 14Tr, by sa možno reálne potešilo.
Reply on: Dispecer #242699:
Bolo to myslené ako irónia.
Reply on: TomJ #242698:
Naozaj máte pocit, že linky 71 a 72 sú stvorené pre vozidlá s kapacitou 60 ľudí? 😂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.