Pozerám, že to je aj na schéme od 1.9.2021, rovnako podľa tejto (aktuálne platnej) schémy obsluhuje 59 aj Zochovu a Aupark a 63 Karpatskú, tak by to možno chcelo spraviť kontrolu celej schémy. Alebo len ja zle rozumiem tomu značeniu?
No nemusí zastaviť lenže niekto stlačí stop omylom a zastaví už, marí sa mi: nestála 59 kedysi pri Auparku? Potom ju zrušili keďže nebola vraj využívaná, neviem či 59 alebo predchodkyňa 117
Veď 59 okolo Povrazníckej v súčasnosti aj tak prechádza, takže si nemyslím, že to tú 59 spomalí, hlavne ak na tej zastávke asi vo väčšine prípadov ani nezastaví. 59 bude stále jeden z posledných skutočných expresov.
Od 1.11. by mala podľa novej mapy 59 obsluhovať Povraznícku. Aký je k tomu dôvod, veď tá zastávka je minimálne využívaná (niežeby to nejako tú 59 spomalilo)?
Nieje tam bufet Flinstones? Nejaký dôvod musí byť, treba ísť pozrieť úsek, môže byť kvôli turistickej modrej značke zo Slovnaftu do Kalinkova, či rozbitá cesta? Dlhé roky som tam nebol, naposledy keď ešte nebol plán výstavby R7 a fungovalo záhradníctvo Florea, boli tam skleníky, no je to dávno
Nemohli by požiadať o eurofondy z nového programovacieho obdobia ? A aj keby to postavili za vlastné peniaze, tak do +- 2025 by trať stáť mohla a BA by si na zaplatenie musela požičať, ale 90 miliónov by sme utiahli aj sami, trošku zvýšiť dane a zarezať všetky ostatné projekty na 10 rokov je tiež cesta
Nový most nie je dimenzovaný na výstavbu trakčného vedenia.
Plán B je, že všetko ostane tak, ako je. Trolejbusy v Engerau nemajú súvislosť s nosným systémom.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Trammat