Reply on: kluvo #239169:
Spojka pri Technopole by sa určite zišla aj s nejakou odstavnou koľajou, ale pokiaľ nebudú na 1 a 3 jazdiť len obojsmerné električky, tak by asi nemala veľký význam pre MU, skôr len pre výluky a posilové spoje (určite by sa ale vybudovať mala).Ad. Rača, ak by sa raz uvažovalo nad ukončením regiobusov v Rači/ŽST Vinohrady, tak vtedy by podľa mňa mohol byť aj 2-minútový interval s dlhými vozmi málo.
Ad. 32 Rozumiem, o čo Ti ide, ale neviem, či je zrovna 32 najlepšia na obsluhu trasy k AS a Grófskej nive.
Ad. 40 V súčasnosti by podľa mňa nebol na moste dostatok miesta na vybudovanie zastávky smerom do centra a takisto by takéto vybudovanie zastávok bolo dosť veľkým zásahom do mostnej konštrukcie a preto by som ich zaviedol radšej až po zbúraní rámp.
Ad. 46 Podľa mňa by bolo najlepšie 208 nechať tak, ako je (+potiahnuť na Grófsku nivu), 46 nezavádzať a 50 odkloniť na Grófsku nivu. Spojenie TrMy by predsa naďalej zabezpečovala 78 (celotýždenná premávka), v ktorej vidím dosť veľký potenciál, nielen tu, ale aj v oblasti Ružinova, Ostredkov a PB. U spojenia R. mýto Karadžičova by podľa mňa problém nebol, keď už bude aj 210 kĺbová.
Ad. 48 Myslel som, že počítaš aj s TT na Zlaté piesky. To, či by boli potrebné na Drotárskej kĺbáky je otázne, lebo tá linka, čo by tadiaľ jazdila, by na jednej strane zbierala aj ľudí od Hradu, ale na druhej si nemyslím, že by tam kĺbáky trebalo celý deň.
Ad. 63 S tou nabíjačkou (alebo ešte lepšie TT) plne súhlasím.
Ad. 209 Možno, keby sa nejako popresúvali zastávky na Miletičovej ul. (pre 71 a 72), tak by to šlo, ale inak by to podľa mňa bolo do niektorých častí Ružovej doliny bez 209 dosť ďaleko.
mirec240
Podvornice