Neverili by ste ze su stale ludia co nevedia o predlzenej platnosti listkov cez vikendy... Ale co sa cudujem, ked to na ten listok DPB ani nenatlaci Mozno by to uz pri majovom zdrazeni mohol niekto presadit a dat to na ne.
zaujímavé debaty o rôznych typoch mhd ....
problém je v tom,že cena cestovného nezodpovedá poskytnutej službe takže aj naďalej je výhodnejšie používať auto...to isté platí aj o železničnej spoločnosti...
Viem, spolu aj s SU18. No dúfam, že Bratislava už začne so súčasným stavom niečo robiť, pretože v KE budeme mať za chvíľu všetky typy NP autobusov (12, 15, 18m) a 12 KT8D5 s NP článkom...
Lenze tam naozaj boli VRbusti a hrabali sa asi pol hodiny v ukazovateli vyhybky. Kym som dosiel tak mozno aj v inych dratoch... Nemysli si az taky blby nie som
COLOR:
Urobi si jasno v tych -bustoch, lebo za chvilu tu budes aj mna oslovovat inak ako fobust...
Gyrobusy:
Svajciari s tym velmi experimentovali, firma Oerlikon. Skonstatovali vsak nasledovne: Specificky vykon zotrvacnikov noe je zatial obmedzeny. Pri sucasnych dostupnych materialoch zotrvacnikov je specificka energia akumulovana v zotrvacniku nizsia, ako v elektrochemickom akumulatore.
firma General Electric skusala nasledovne:
Otacky toho zotrvacnika, ktory ma cca 1,5 tony boli 10000 /min!!! Vozidlo ma dojazd 5,6 km a pri vypnuti vsetkych pomocnych pohonov az 11 km. Z 5000 ot. na 10000 ot sa zotrvacnik roztoci za 90 sekund. Vozidlo ma hmotnost 12700 kg.
Zaiste si viete predstavit, co sa deje, ked s takym vozidlom idete do zatacky. Gyroskopicke vlastnosti zotrvacnika nemaju na to prave najlepsie vplyvy...
Skusalo sa to aj na kolajovych vozidlach, ovsem s rovnakym vysledkom: Je to zbytocna blbost. Najvyssiu ucinnost prenosu aku dosiahli bola 70 percent (tusim).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Urobi si jasno v tych -bustoch, lebo za chvilu tu budes aj mna oslovovat inak ako fobust...
Gyrobusy:
Svajciari s tym velmi experimentovali, firma Oerlikon. Skonstatovali vsak nasledovne: Specificky vykon zotrvacnikov noe je zatial obmedzeny. Pri sucasnych dostupnych materialoch zotrvacnikov je specificka energia akumulovana v zotrvacniku nizsia, ako v elektrochemickom akumulatore.
firma General Electric skusala nasledovne:
Otacky toho zotrvacnika, ktory ma cca 1,5 tony boli 10000 /min!!! Vozidlo ma dojazd 5,6 km a pri vypnuti vsetkych pomocnych pohonov az 11 km. Z 5000 ot. na 10000 ot sa zotrvacnik roztoci za 90 sekund. Vozidlo ma hmotnost 12700 kg.
Zaiste si viete predstavit, co sa deje, ked s takym vozidlom idete do zatacky. Gyroskopicke vlastnosti zotrvacnika nemaju na to prave najlepsie vplyvy...
Skusalo sa to aj na kolajovych vozidlach, ovsem s rovnakym vysledkom: Je to zbytocna blbost. Najvyssiu ucinnost prenosu aku dosiahli bola 70 percent (tusim).