Reply on: mr.lenin #237992:
ked si teraz citam zakon tak mozno maju pravdu: "Vodič nesmie zastaviť a stáť na zastávke vozidla pravidelnej verejnej dopravy osôb a priľahlom nástupišti v úseku, ktorý sa začína dopravnou značkou pre zastávku a končí sa 5 m za označníkom zastávky, a tam, kde taká dopravná značka nie je, vo vzdialenosti kratšej ako 30 m pred označníkom zastávky a 5 m za ním; ak je priestor zastávky vyznačený príslušnou vodorovnou dopravnou značkou, platí tento zákaz len pre vyznačený priestor a priľahlé nástupište," (§ 25 ods. 1 zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke - znenie účinné od 09.04.2020)Kazdopadne, doplnia sa tam coskoro este stlpiky tak, aby tam zostal priestor na nastup a vystup z 2 klbovych autobusov
Celkový jazdný čas medzi BA Hl. st. a Komárnom bude až 155 minút. Myslím, že by stálo za to skúsiť ísť MHDčkou z Hlavnej na Nové Mesto v rovnakú minútu, ako S70 odíde. Myslím, že by sa dal vlak na Novom Meste stihnuť.
kolízne frekventované smery
Ale dolezitost znaciek je tiez vysoka a zozeru menej penazi ako policajti.
Miro
A až prestane byť vodorovné dopravné značenie viditeľné (ojazdí sa, alebo napadne sneh), tak zase bude mať pravdu MR.LENIN
Mimochodom, podľa novej vyhlášky 30/2020 Zb. už neplatí všeobecná nadradenosť zvislého značenia nad vodorovným. Ak nie sú v súlade, jedná sa o protiprávny stav.