Dobry den, vazeni, nesmelo sa na Vas obraciam s otazkou, ci nahodou niekto nedisponuje datami, o rozvoji dopravnej infrastruktury (aj cestnej aj kolajovej) v rokoch 1948 - 1989 a po 1989. Pisem maturitnu pracu o dopade socializmu na Bratislavu a preto by som potreboval dat do kontrastu i rozvoj v oblasti dopravnych komunikacii. Ak by nahodou niekto tymiti informaciami disponoval a bol schopny mi ich poskytnut, bol by som velmi povdacny
Tak myslím si, že pri tak dlhej radiále, ako bude tá Prievozská, by sa obratisko zišlo aj niekde inde ako až vo VH. Pravidelne využívané obratisko je samozrejme logické urobiť v okrajovej časti, ale nejaké manipulačné obratiská by sa zišli aj bližšie k centru.
No dobre, ale pri nehodách (alebo tu pri MÚ a ostrovnej prevádzke) nemáš inú možnosť, ale načo tu nechať cestujúcich vystupovať do koľajiska, okrem toho si neviem predstaviť, kde by sa nastupovalo, keď električky väčšinou stoja až pri priecestí s cestou (kde nie je vôbec žiadne nástupište).
Lenže predpokladám, že je rozdiel medzi mimoriadnou evakuáciou električky (keď na mieste asistuje dispečer, prípadne aj polícia alebo hasiči) a pravidelným zastavovaním...
matsin