Reply on: Valec #237372:
Je potrebné stanoviť koncepciu, či sa bude Bratislava uberať cestou úvraťových obratísk alebo to bude len výlukové riešenie. Až od toho sa môže odvíjať stanovenie počtov potrebných obojsmerných vozidiel.Každá koncepcia má svoje výhody a navýhody - ja som zástancom jednosmerných vozidiel ale neupieram výhody ani obojsmerným.
)
birch
Vozidlový park má byť v súlade so sieťou. Ak nechceme budovať úvraťové obratiská, je 30 obojsmerných vozidiel viac ako dosť.
Ak by sme ale chceli rozširovať sieť postupnými krokmi (napr. najprv trhovisko-Košická a Šafárikovo nám.-Eurovea a až potom niekedy úsek pred divadlom alebo postupné budovanie trate do Biskupíc) alebo chceme lepšie zvládať časté výpadky na radiálach a pridáme koľajové spojky, tak by viac obojsmerných vozidiel nebolo na škodu. Sú však drahšie na nákup a predpokladám aj údržbu.