Reply on: samkoh #237181:
Výpravná budova tam stále stojí. Stanica samozrejme zhlavie mala, veď predsa neviedlo ďalej na Nivy osem či koľko koľají
. Je predpoklad, že v prípade reaktivácie by sa projektanti starého usporiadania nedržali ale napriek tomu - buď by stanica nemala južné zhlavie a tým pádom by sem mohli jazdiť len vratné súpravy alebo by boli peróny patrične odsadené od Šancinovského ulice s príslušným predĺžením dochádzkových vzdialeností. Proste tá myšlienka je blbosť.
Kotlár
sa uvádza celkom frapantná informácia o zmene výkonu zmluvnej dopravy pre VW a možno aj príbuzné automotive závody: "Vládny kabinet fabrike pomôže aj s dopravou jej pracovníkov. Vo výraznej miere nahradí verejnou dopravou terajšiu zmluvnú dopravu platenú bratislavským Volkswagenom Slovakia."
Rieši sa to na úrovni IDS alebo po častiach s dopravcami?
https://e.dennikn.sk/2133903/volkswagen-prinasa-na-slovensko-este-vacsiu-investiciu-nez-matovicova-vlada-povodne-dufala/?fbclid=IwAR1MQB9l3btXFxxcY1b1KL5z1ruEE3czQMaE8NbFqs1HRnJIC6Clg3xD6C8