Reply on: S499.1023 #236843:
Rozumiem, ale k tým príspevkom, čo majú aspoň trochu rozumný základ, sa snažím dať vecnú odpoveď(84 cez KV, 33 vs. 133, sockovitosť VHD...); s tým najnezmyselnejším príspevkom som to už prehnal.
ak by sa vyhlásila súťaž o najnezmyselnejší príspevok, mal by si v nej vysoké zastúpenie
samkoh
b. na poobednú vlak na predmestie, regiobus na bajkalskú a ďalej 98 na ekonomickú univerzitu.
Možnosť b. je značne nespoľahlivá kvôli meškaniu regiobusov do BA aj o 13.-tej poobede a situácii na trase Jarošova-Bajkalská-Prístavný most..
Ak 84 presmeruješ cez nábrežie, tak mám na výber v podstate 3 náhrady, jednu horšiu ako druhú:
1. E1 na NSNP, peší presun na kamenné námestie, E3 na Farského a A84/A99 na Bulíkovu. Namiesto priameho spojenia 2 prestupy+ časovo min. 2xdlhšie.
2. E3 z vinohradov na farského+84/99 na bulíkovu. Síce len jeden prestup, ale časovo zase aj 3xdlhšie.
3. A93 na Aupark+ A84 na Bulíkovu. A 84 má v čase cestovania na zmenu 15 min. interval a prestup mi tam nikto garantovať nebude, takže ak 93 bude k auparku prichádzať vo chvíli, keď bude a84 odchádzať, tak mám smolu. A ak 84 uviazne v nie zriedkavej kolóne na nábreží(aj mimo rekonštrukcie KV radiály), tak ešte aj papierovo vychádzajúci prestup môže zle dopadnúť.
Naproti tomu súčasná trasa a84 je minimálne v úseku SAv-Bulíkova spoľahlivá.