Lenze to z povodnej linky nezostalo nic a teda je otazka co licencia. Zakon prilis neupravuje vylukove trasy a ich odchylku od schvaleneho CP.
Inak teda z cisto dopravneho hladiska by najvacsi zmysel mala trasa Jasovska - D2 - Rajka ak uz je obojsmerne otvoreny prislusny vyjazd / zjazd na / z dialnice.
Diaľničná známka je nič, ale ak má obslúžiť všetky zastávky a pritom v polovici trasy spraviť 20 km zachádzku, tak je to na nič. Navyše, je mestský autobus prevážajuci ľudí po diaľnici v Maďarsku OK?
Služobne tam byť nemôže. Iba ak pracuje pre maďarský subjekt alebo má oficiálnu pozvánku od maďarského subjekty (jedno z toho sa asi bude vzťahovať na vlakové čaty).
Ike
Mýtne jednotky nie sú neprekonateľný problém, akurát,že je potrebné mať aj maďarskú matricu.
Skutočným problémom ale je vodič, ktorý sa do Maďarska zrejme legálne nedostane.