Reply on: 810zssk #234645:
Tak mne hlavne islo o to, aby ta S65 nekoncila "v poli" ale mala pripadne koniec niekde, kde by mohla doviezt viac ludi a tym padom bola viac atraktivna. Co stanica v Hegyeshalome s medzinarodnymi vlakmi by aj splnala 
Dalsia vec je, zeby sa ta linka (a pripadne predlzenie aj dalej, napriklad do Mosonu ci uz totalne fantazmagoricky do Gyoru) potom mohla vyuzit na propagaciu Slovenska a prilakanie ludi zo severo zapadu Madarska do Bratislavy ci na Slnecne jazera

N/A
Keďže mesto nemôže platiť za linky jazdiace mimo jeho územia, jediným riešením je aby to objednával kraj - po novom legislatíva umožňuje aj dotovanie dopravy vo verejnom záujme presahujúcej hranicu územného celku. Aktuálne obstarávanie na prevádzkovateľa regio liniek to našťastie zohľadňuje - BSK si v rámci opcie vyhradzuje aj možnosť objednať prevádzku liniek 801 a 901. Preto aj pre ľudí z Rajky je najvýhodnejšia možnosť zmena prepravcu a integrácia do IDS.