Reply on: Solider #234056:
S tym vytazenim na dvoch petrzalskych zastavkach by som to nevidel az tak tragicky. Velka cast cestujucich su totiz prestupujuci, ktorych sem vozia 95+99 z celej Petrzalky. Po dokonceni druhej etapy petrzalskej elektricky dojde k narastu poctu cestujucich, ale neocakaval by som taky extremny narast, aby bolo treba XXL elektricky.Co sa tyka vznikajuceho Juzneho mesta, tak tam skepticky predpokladam vyrazny podiel individualnej dopravy. Kto ma 250 000 na kralikaren, ten sa predsa nebude vozit elektrickou ...
- nie, teraz to myslím úplne vážne. Režim, keď niektoré E linky končili skôr ako ostatné sme tu už mali a pamätám si, že všade (aj na tomto fóre) to bolo o večnom vyplakávaní, prečo práve táto linka končí takto skoro.
si
avsak stav viacerych liniek ktore maju za normalnych okolnosti problem poberat ludi hovori o tom, ze sucasny model nema rezervy na to aby don pribudlo vacsie mnozstvo novych pasazierov z aut