Reply on: Technopol #234039:
Zle čítaš. On netvrdí, že tie linky mali vtedy taký zlý interval. Nemali. Lenže vtedy bola ina deľba prepravnej práce medzi MHD a IAD - MHD robila väčšie výkony a prepravila viac cestujúcich.Ak by sa expresné linky v štýle "odvšadiaľ všade" zriadili dnes, pri dnešných výkonoch, pri dnešnom evidenčnom stave vozidlového parku, pri dnešnej cestnej premávke, pri dnešnom počte (dostatku) vodičov, nič lepšie ako polhodinový až dvadsaťminútový interval očakávať nie je na mieste.
Nehovoriac o spoločenských zmenách, ktoré sa odvtedy udiali. Dnes oveľa viac ľudí pracuje flexibilne a nestačí im "ten ich" spoj, ktorým každý deň idú domov - žiadajú hustejšie intervaly. A to im systém s množstvom liniek splniť nedokáže. Naopak, systém s veľkým množstvom liniek práveže ešte môže negatívne pôsobiť na používateľa svojou zložitosťou a náročnosťou na pochopenie. Ochota naučiť sa a vyznať sa je dnes oveľa menšia ako kedysi. Ľudia majú radi jednoduché veci. Čo nie je jednoduché, tomu sa vyhýbajú.
Vladimír