Alebo keby SlovakLines trochu premyslal ako v 21 storoci, tak by namontoval aspon docasne k zadnym dveram jeden stroj na oznacovanie listkov, pripadne aj s citackou kariet, nech mozu ludia oznacit papierove listky.
Ak sa to takto dá, tak v tom prípade beriem späť, nevedel som, že tá IDS BK appka umožňuje nejakou formou zdieľať lístok inej osobe. V meste, kde som žil posledné dva roky sa z takejto aplikácie nedala spraviť ani fotka obrazovky, vraj z bezpečnostných dôvodov.
nič nebráni aby lístok takýmto ľuďom kúpil niekto, kto to vie/môže. ja alebo sestra kupujeme mamine lístky či už na bus alebo vlak úplne bežne, lebo hoci má smartfón, tak to jednoducho nevie. a nikdy s tým nebol problém.
Myslím, že sa nechápeme. Toto opatrenie je samozrejme na papieri dobré, ale ako vysledujú, či sa tým všetci vodiči riadia? Keby SL rovno vyhlásili, že sa dočasne povoľuje preprava bez platného CL v opodstatnených prípadoch, tak by nikto nemal žiadne námietky. Ale takto (keď sa vo vyhlásení možnosť cestovať bez CL zatiaľ vôbec nespomína a lajnisti komentáre ľudí na fb ignorujú) skutočne človek nemá záruku, že sa niekam naozaj dostane. Takto si známa musela na vlastné náklady zabezpečiť inú formu dopravy (keďže ďalší spoj išiel o dve hodiny) a aj napriek tomu na ňu v nemocnici po príchode o pár minút neskôr moc radostne nepozerali. Ono je pekné, že človek môže napísať sťažnosť, ale čo mu to v tej chvíli pomôže? A len doplním, že väčšina jej kolegýň a kolegov ktorí bývajú mimo územia mesta do práce dochádzajú verejnou dopravou, takže argument spoznávame svet je naozaj mimo.
Takže človek, ktorý pracuje v nemocnici má momentálne zostať sedieť doma na riti, len preto, že nemá internet v mobile a zároveň sa do práce z kraja nemôže dopraviť autom?
Už v príspevku s 801 a jej obmedzením som sa vyjadril, no keď čítam tieto nespokojné komentáre ohľadom cestovného, je mi na zaplakanie. Ja fakt neviem, či žijeme v dobe kamennej, keď sa informácie šíria poštovými holubmi, ale všade odborníci varujú, že treba sedieť doma na zadku a vyhýbať sa kontaktu. Nikomu z nás to nie je príjemné, ale navážať sa do Slovak Lines a tarifného systému odbavovania cestujúcich, je prinajmenšom scestné. Nehovoriac o tom, že teraz ľudia majú sedieť doma a nie začať spoznávať región s dopravcom Slovak Lines. Vďaka takýmto mudrlantom ako ty tu budeme mať koronavírus do haleluja. Gratulujem.
No ja teda neviem, známa pracuje v ružinovskej nemocnici, dočasne je bez auta a včera ju lajnista odmietol prepraviť, pretože chcela za lístok zaplatiť v hotovosti.
Tak asi budú musieť ísť na čierno. Predpokladám, že Slovak Lines bude tolerovať takéto prípady. Navyše..kto by to kontroloval? V Slovak Lines viem len o dvoch revízorkách a pochybujem, že by ich teraz poslali kontrolovať lístky.
Ja neviem, ty nečítaš médiá? Lebo podobné otázky ("Neviete, prečo dnes nefunguje fitko?") som včera čítal na FB jednej mestskej časti.
Aj dosluhujúca vláda aj nová vláda prízvukuje, že sme de facto vo vojnovom stave. Takže
a) kúpiš si lístok cez appku,
b) pôjdeš na čierno,
c) pôjdeš autom,
d) nepôjdeš nikam lebo #massedietdomanariti.
Bod b) samozrejme rozumny clovek konfrontuje so svojim etickým kódexom, a ak je čestný a vie ovládať appku, kúpi si lístok cez ňu, aj keby mohol povedať, že to nevie. Človek, ktorý appku nemá, alebo nevie ovládať smartfón stále môže zavolať príbuznému, ktorý áno, aby mu aspoň symbolicky kúpil lístok.
Trammat