Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #233645:
Akých 100% ? Dnes máš 96/196 8 odchodov za hodinu 4+4. Po novom 9 odchodov za hodinu 3+6.

Dnes je na 96 7.poradí pri 20 min intervale mi to vychádza na 5 poradí.
Dnes je na 196 5. poradí, pri 10min intervale to vychádza na 7 poradí.

Takže rovnaký počet ako dnes.

Odchod 96/1 6:05 Prokofievova +35 jazda + 10vyrovnavačka odchod 6:50 Letisko + 39j + 10v odchod 7:45 Prokofievova

6:05/1 6:25/2 6:45/3 7:05/4 7:25/5 7:45/1

Odchod 196/1 odchod 6:00 Prokofievova +26 jazda + 9 vyrovnavačka odchod 6:35 ŽSNM + 26j + 9v odchod 7:10 Prokofievova

6:00/1 6:10/2 6:20/3 6:30/4 6:40/5 6:50/6 7:00/7 7:10/1
Reply on: JamaVOku #233643:
Tak by teda šla normálne po Rožňavskej (tam kolóna nie je?) a pri jazde do Petržalky by spravila zachádzku na Nové Mesto. To by bolo cca 5 min navyše. Síce by sa predĺžila jazda ľuďom z Trnávky, no zároveň by si im nezrušil priamy spoj (pri prestupe na Trnavskej by totiž stratili asi tiež 5 minút) a zároveň by sa ako tak vyriešilo to Nové Mesto.
Reply on: Technopol #233644:
Lenže to už je posilnenie intervalu o 100 % a potreboval by si zrejme 4 - 5 vozov do výpravy navyše, čo neviem, či ráno ešte je k dispozícii (hlavne po začatí ďalšej reko KV).
Reply on: david1 #233638:
Alebo sa v rannej špičke jednoducho vykašlať na preklad ktorý je aj tak len na papiery a medzi 6-8.00 dať 96 na 20min a 196 na 10min. interval
Reply on: TomJ #233642:
To mas tak pol hodinu navyse, kym si vystoji kolonu na Vajnorskej.
Reply on: david1 #233638:
Možno by stálo za zváženie v čase rannej špičky presmerovať linku 96 cez ŽST. N. Mesto, Vajnorskú a Bojnickú (čiže by zo svojej trasy vynechala len Slovinskú a Rádiovú). To by sa možno dalo spraviť aj bez nutnosti pridania ďalšieho vozu, prípadne len jedného, ktorý by sa snáď našiel.
Reply on: david1 #233640:
No veď práve preto, že to tak trvá, treba začať ASAP.
Reply on: Mhr1 #233639:
Tá bude najskôr o 10-15 rokov pri rýchlosti výstavby nových tratí v BA aj dlhšie..
Zvýšiť kapacitu v busoch sa dá , keď sa bude chcieť aj do mesiaca.
Reply on: david1 #233638:
Treba konečne pohnúť s projektovaním električkovej trate Tomášikova - Ružinov. Po postavení električky cez Euroveu by konečne mohla namiesto a-50 jazdiť električka. To je jediné koncepčné riešenie.
Reply on: fanatikmhd #233637:
Po rozdelení linky 96 a jej polovičky spojov presmerovanej na letisko je samozrejme , že sa tam ráno v najväčšej špičke nestíha.
L59 dojazdové spoje ráno schytávajú zápchu na celom Vajnorskom obchvate. Bola by veľmi nespoľahlivá.

Buď jednoduho posilniť L50 od 7:00 do 8:00 ak bude z čoho alebo prehodiť 2-3 spoje z L96 na L196.
K Avionu sa dá dostať ráno aj s L63 a 61.

Reply on: Joyki #233631:
Nezabúdaj, že K 55,65 a 70 príde ešte výnimka dňa, REx 1734 z Trenčína, 6 klás plných ľudí, 07:19, takmer každý deň na minútu presne.
Požiadavku som posielal cez Žaržýho už dávnejšie, !napríklad! obzrieť či nie je možné niektorý spoj L.59 (delenkári) spraviť z Petržalky, a teda po skončení v JRD (hej, fake ukončenie v JRD) sa expresne SJ presunie na ŽSTNM a tam by spravil vložený odchod L.50 v čase 07:21-07:22, a tento by sa ukončil na Auparku, respektívne z mosta Apollo pokračuje po Dolnozemskej do vozovne PTA.
Tým by si vzal naraz balíky s S70 a 1734. čo býva cez 150 ľudí.
Reply on: Dagmar #233625:
Navrhujem posunúť príjazdy vlakov, nakoľko potom ľudia nestíhajú prestúpiť na L50 😁
Reply on: yellowcaptcha #233618:
Mne hlavne nejde v novej verzi sa nalogovať sovjimi prihlasovacími údajmi.
Reply on: N/A #233633:
Samozrejme, myslím v popoludňajšej špičke.
Hm, a ten skúšobný 2(,5)-minútový interval 3+7 sa už nevráti? 🤔
Reply on: Dagmar #233625:
L50 jazdi rano po 7,5 minutach. Tam vzdy bude nejaky spoj ktory sa nebude stihat a dalsi ktory to cele poberie. Pri volatilite realneho prichodu vlakov sa to nacasovat nijak neda.

Riesenie je ked tak to co pise Joyki, teda vypravovat operativne posilove spoje (jak sa na zastavke nakopia ludia, tak pojde posilova 50 napr. po ASMN. Kedysi to tak fungovalo na Vinohradoch s trojkou.
Reply on: Dagmar #233628:
S55 vždy prichádza tesne pred S65, takže vždy je problém odviezť dav ľudí. Ak do toho príde aj S70, tak ten dav naozaj nie je možné odviezť od stanice. Ideálne by bolo zaviesť nejaké kyvadlové odchody napríklad linky 196 (skrátený úsek) v čase príchodov vlakov ráno.
Každopádne dobiehajúci a nedostatočná kapacita zastávky aj autobusov spôsobuje zdržanie liniek na tejto zastávke aj o 3 minúty.
Reply on: zakaznik #233624:
Dufam ze uz v kratkej dobe sa dozijeme moznosti pouzivat vo vozidle bezne platobne karty a tento problem konecne zanikne.
Reply on: volod #233626:
Skús sem dať odkaz na tú správu, díky.
Reply on: 3pa3ck3 #233627:
A v rámci integrovanej dopravy nebolo by možné nejaké iné riešenie? Nakoľko je na zastávke žel. stanica Nové Mesto veľmi veľký časový interval aj linky č. 196. Ak by bolo možné aspoň nejaké riešenie týchto liniek v ranných hodinách (č. 50 a č. 196 - smer ŽST Nové mesto - Maximiliána Hella), bolo by to super. Každé ráno je tu katastrofálna situácia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.