Reply on: N/A #233575:
S tým nemám žiaden problém. Akurát sa môže stať, že keď štúdia bude tvrdiť, že električka bude najlepšia, lenže sa po jej realizácii zistí, že predpoklady zo štúdie sa nestretli s realitou, zostanú ti koľajnice (v prípade ak nebudú električkové trate pojazďovateľné aj autobusmi), ktoré bez úprav nevyužiješ, či meniarne, ktoré tiež budú na nič, ak ich nevyužiješ napríklad ako súčasť infra pre trolejbusy/elektrobusy,...
)

810zssk
Taktiež sa môžeš niekedy postaviť na križovatku keď je 35 stupňov a sledovať koľko ľudí má na autách otvorené okno a koľko zatvorené ( = pustenú klímu). Pomer bude výrazne v prospech klímy. A ubezpečujem ťa že drvivá väčšina áut neumožňuje nastaviť klímu na 30 stupňov, ako by si si to predstavoval ty.
"Ja som skôr narážal na tie "vône", väčšinou je to chémia, kto to má dýchať." - Presne tak, ja tiež zásadne dýcham nechémiu. Žiadne N2, O2 a podobné huncútske výmysly!