Ja si naopak myslim, ze to nie je zly napad. Ak sa to dobre postavi a zaplatia to eurofondy, je to segregovana trat a moze to pomoct v rozvoji Nitry.
Osobne napriklad vyuzivam MHD primarne, ked idem niekam, kam jazdi v Bratislave elektricka, kedze v pripade autobusov a trolejbusov mozem stat v rovnakej zapche radsej vo svojom aute s vlastnym nastavenim klimy, vlastnou hudbou a istotou, ze nebudem cuchat niekoho podpazusie v preplnenej MHD
Dobrý večer. To akože myslia vážne že v Nitre majú byť električkové trate? Počuli ste o to už niečo? Z tých istých peňazí z ktorých sa bude predlžovať Petržalka (2021-2027 prog.obdobie) si chce Nitra postaviť električku! Vraj sa uvažovalo o trolejbuse ale že trolejbus má nevýhodu že jazdí tam kde autá. Oni majú strašne upchaté mesto a tak to chcú roešiť električkou. Ale to je taká drahá vec že aj na západe si 3x rozmyslia či by do toho šli. Skôr vymyslieť systém dotovaných taxíkov, mikrobusov mhd a pod. Aký máte na to názor keď si malé mesto chce zadovážiť tak drahú a zložitú vec akou je električka?
ono by to slo (v novobudovanej casti) aj castejsie, ale to by museli navrhovat a projektovat ludia s trochou rozumu a nie taki co navrhnu zahrnut vykopany koridor a postavit urovnove kolizne priecestia....
Nehovorili nedávno že v prípade 1L variantu tam budú 2 linky so 4 min int. a prípade 2L variantu 4 linky s 8 min.? To by vychádzalo na spoločný int. 2 min a častejšie to už asi nepôjde
So zanikom 59 by som nepocital. Elektricky v Petrzalke budu v spicke brutal nestihat, kedze mesto tam stale planuje interval horsi ako v Karlovej Vsi, takze to ze tomu trochu ulavi 59 len pomoze.
91/191, ktora stoji na vsetkych zastavkach po ceste okrem 2 (Rusovska cesta, VSM), je expres? Ked uz je Rus cesta na znamenie, tak by ju pokojne mohli pridat aj pre 91. Nevidim logiku v tom, ze 93 tam zastavku ma a vikendova/vecerna 91 s intervalom 20 nie, dokonca ani dojazd 91 na Hlavnu stanicu v rovnakej trase ako 93. Urcite je tam lepsi pesi prestup na Halovu na 83/88/99/84/92 ako ked niekto raz tvrdil, ze ved z 91 na 83 sa da predsa prestupit na Dvoroch, ved to je cez cestu
L59 by mohla celodenne obsluhovať Zochovu a minimálne poobede Blumentál, pretože poobede je tam 18m vozidlo úplne zbytočne, ale za to môže aj neatraktívny interval a premenlivosť podľa dopravnej situácie.
Tej 59 hlavne hrozí zánik (ževraj), keď sa jedného pekného dňa dokončí električková trať po Janíkov dvor.
Sú ale relácie, kde by expresy rozhodne našli uplatnenie - DNV (niečo na štýl 21 v čase, kedy ešte nebola taká, aká je dnes - čo si pamätám, tak naposledy okolo roku 2010), Záhorská Bystrica, Rusovce (až Čunovo), možno Biskupice/Vrakuňa.
Ešte mi napadla 92 v podobe predtým, ako jej postupne popridávali zastávky, ale tam je otázne, či by to malo koho voziť okrem časov, kedy sa vozia zamestnanci VW z/na smeny.
v tom pripade ale hlavne nech s tym zacne v tomto obdobi - takze napriklad dnes rano nechcem vidiet ziadne vozidlo v ktorom bude viac ako 5 stupnov celzia (rano mi teplomer ukazoval 2 + teda nejaka tolerancia)
asi tak nejak si to myslel ?
PS na tych dnesnych 5 stupnov celzia rano sa viem patricne obliect, na tych 35 v tieni a 50 v konzerve vozidla bez klimy v lete neviem spravit vobec nic
Špina, svinčík, prach, hríby vo vozoch - zle je.
Podnik sa snaží niečo proti tomu robiť - zle je. Tebe človek aj vyhovie?
Inak, odkedy je vo vozidlách VHD čistota a klimatizačný systém NADŠTANDARD?
A kde pán nakupuje? Pretože obchody bežne "ohrozujú zdravie verejnosti" klimatizáciou, a začali dávno pred tým ako nejaký DPB vôbec začal snívať o nejakej klimatizácii.
Povedal by som, že v lete ohrozuje zdravie verejnosti v oveľa viacej prehriate (obzvlášť v plechovici ktorá je celý deň na slnku) ako podchladenie. Preto je logické že je s ohľadom na to nastavená klimatizácia.
V prípade ak ste náchylný na podchladenie nieje nič jednoduchšie ako sa viacej obliecť, prípadne so sebou nosiť nejaký zvršok, ktorý si podľa potreby môžete obliecť/vyzliecť.
Chobotiny rieši tento náš DP. Najprv nech zabezpečí základné veci, a potom nech rieši takéto nadštandardy.
Mám jeden tip.
Ak chce DPB prispieť k zdraviu cestujúcej verejnosti, nech zruší klimatizáciu vo všetkých vozoch.
Alebo, ale to sa nestane, nech "nastavia" klimatizáciu tak, aby nefúkala priamo na ľudí, a nech nie je väčší teplotný rozdiel medzi teplotou vonku a vnútri 2 °C. Aj by prestal DPB ohrozovať zdravie cestujúcej verejnosti, aj by ešte ušetril.
Este lepsia ako Zochova by bol Blumental, aspon poobede. Z Petrzalky byva v odpoludnajsej spicke obsadena tak polovica miest na sedenie a hoci na Racku par cestujucich pristupi, miesta je tam stale dost.
To nebolo po zrušení 105, ale až po úpravách linkového vedenia v Petržalke po otvorení Apolla. Do 9/2005 stávala (už ako linka 59) na Račku vždy len v jednom smere. Až po zriedení intervalu tam začala stávať vždy a pridala sa jej na krátky čas aj Mladá Garda.
A oproti minulosti, teda oproti svojej predchodkyni 117, zastavuje na Račianskom mýte obojsmerne v oboch špičkách. Ak si pamätám správne, 117 zastavovala na Račianskom mýte v smere do Petržalky len ráno, a v smere do Rače len poobede, teda proti hlavnému prepravnému prúdu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
si