Zdravím všetkých 
Otázka na znalejších - cez mobilné zobrazenie VZT je možné zobraziť aj viac odchodov? Narazili sme so známou na problém pri jej cestovaní, že zo zastávky Technopol zobrazuje VZT po úprave (https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=426&skin=3&n=2&fullscreen=1) maximálne 3 odchody. Lenže, 98 je trochu imbecilný spoj ráno kedy okrem brutálnych meškaní ide každý druhý spoj do vozovne. A zrazu jej ukáže VZT že za 5min ide spoj na OD slimák (ten nestíha) a ďaľšie dva ukáže za 21min na JRD a za 48min na JRD, z čoho by si dakto mohol vydedukovať že proste spoj na OD slimák najbližší pôjde ale za hodinu pri tom nejakom 20 minútovom intervale.... (reálny je 8 minút tuším). Vieme nejakým argumentom (napr tak ako n=x - určíme nástupište) zadať aj počet zobrazovaných spojov?

Otázka na znalejších - cez mobilné zobrazenie VZT je možné zobraziť aj viac odchodov? Narazili sme so známou na problém pri jej cestovaní, že zo zastávky Technopol zobrazuje VZT po úprave (https://imhd.sk/ba/online-zastavkova-tabula?z=426&skin=3&n=2&fullscreen=1) maximálne 3 odchody. Lenže, 98 je trochu imbecilný spoj ráno kedy okrem brutálnych meškaní ide každý druhý spoj do vozovne. A zrazu jej ukáže VZT že za 5min ide spoj na OD slimák (ten nestíha) a ďaľšie dva ukáže za 21min na JRD a za 48min na JRD, z čoho by si dakto mohol vydedukovať že proste spoj na OD slimák najbližší pôjde ale za hodinu pri tom nejakom 20 minútovom intervale.... (reálny je 8 minút tuším). Vieme nejakým argumentom (napr tak ako n=x - určíme nástupište) zadať aj počet zobrazovaných spojov?
Joyki
Keď sa ma zaviesť check in/out, tak je naozaj jednoduchšie ujednotit systém, a cekovat sa vždy vo vozidlách ihneď po nástupe, a teda terminal mat vo vlakoch. Lenže to bude celkom finančne náročné, ak majú osadiť aj v klasických voznoch. A aj tak ten obeh vozňov klasických sú také, že z Sgka to ide na R do BB, odtiaľ do ZA a RR naspäť do BA. ZSSK by mala teda pouvažovať na sprístupnenie terminálov aj pre ich tarifu, nech to ma svoje využitie aj inde.