Za 8-10 rokov ta inflacia riadne stupla-namiesto 68 centov viac alo 1,2 miliona eur...
Zaroven je zaujimava otazka, ci pri 8-rocnej zivotnosti busu ma zmysel davat take sumy do 10-rocnych vozov...
Inak tie namrazovky maju aj presne danu trasu alebo maju proste pobehat vsetky trate a je jedno v akom poradi? Lebo uz parkrat som pocul ist dve namrazovky cca 5 - 10 min po sebe, co sa mi zda trochu nelogicke.
Inak toto nechapem - tych hupakov (asi aj hlupakov :D) je v Petrzke roky dost a nic sa s nimi nerobi! Preco?? Podobne ulica Na Pantoch v Raci. Ved tam zaziva z tych vozov vypadavaju vsetky sroby!
2650 posledný krát vydýchla evidentne priamo v premávke, dňa 18.12.2019 prestala premávať o 7:23 pri Lúčanke na dojazdovom spoji 59/1. Poobede už do premávky nevyšla (teda vlastne odvtedy už do premávky nevyšla vôbec), dôvod k prestoju nie je uvedený, čiže kľudne sa mohla na petržalských "hupákoch" definitívne zlomiť tak, ako svojho času Ikarusy radu 435.
Trolejbusy mali taký pretáčací "kalendár" so všetkými číslami trolejbusových liniek, autobusy nosili modročiernu tabuľku s Xkom, kde sa za to X napísalo číslo bielou kriedou, v galérii by si našiel takých fotiek dosť veľa.
Chcem sa spýtať, ako sa riešili záložné vozidla s označovaním cieľov v čase, keď neboli elektronické BUSE panely, ale klasické žlté tabuľky? Dnes nahodí vodič akúkoľvek linku a cieľ, no vtedy mal vodič so sebou všetky tabule, alebo ako sa to riešilo? Ďakujem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk