Bratislava má vo výstavbe električkových tratí veľký investičný dlh
https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/537687-bratislava-ma-vo-vystavbe-elektrickovych-trati-velky-investicny-dlh/
https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/537687-bratislava-ma-vo-vystavbe-elektrickovych-trati-velky-investicny-dlh/
Len druha otazka potom je, co udrzba? Teraz ked ti skape osvetlenie, tak DOTy aspon funguju (aj ked zas taka LEDka s 20000+ hodinami zivotnosti by len tak nemala odist)
810zssk
V smere na ASMN vždy na Námestí Franza Liszta z 21 vypadne veľké množstvo cestujúcich, ktorí prestupujú na linky smer Šancová (61, 74, 201, 204, 209). V opačnom smere ale táto možnosť prestupu úplne absentuje, lebo hoci majú uvedené linky s 21kou pomerne dlhý súbeh, nemajú žiadnu spoločnú zastávku. Prestupy sú možné len s pomerne dlhým peším presunom na Trnavskom mýte, alebo v uzle Hlavná stanica / SAV.
Časová úspora vyplývajúca z nezastavovania L21 na Karpatskej nie je podľa môjho názoru hodná prerušenia týchto významných a v opačnom smere hojne využívaných prestupov.